Центр надання адміністративних послуг

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАНИВНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

До уваги мешканців міста!




Електронна адреса: dozvil109@gmail.com

Створений на виконання частини 6 ст.12 Закону України «Про адміністративні послуги», Доручень Президента України від 06.12.2012 р. №1-1/3280, Прем’єр - Міністра України від 14.12.2012 №48689/1/1-12 . Центр (надалі ЦНАП) розпочав свою роботу з 01.06.2013року.

ПОЛОЖЕННЯ про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради (скачати)

Реєстрація бізнесу по – новому. (роз'яснення Мінюсту України) Безкоштовний запит

До уваги мешканців!
Новий порядок оскарження у сфері державної реєстрації (скачати)

«Відеоінструкція з отримання електронної виписки з ЄДР».


Графік роботи Центру надання адміністративних послуг:

Робочі дні      Години роботи
Понеділок       8.00 – 17.15
Вівторок          8.00 – 20.00 (з 17.00 до 20.00 тільки видача документів)
Середа            8.00 – 17.15
Четвер             8.00 – 17.15
П’ятниця          8.00 – 16.00
Субота             8.00 – 12.15

Центр надання адміністративних послуг працює без перерви на обід.
У святкові (державні, релігійні) дні робота ЦНАП проводиться за графіком роботи виконавчого комітету.

Запроваджується попередній запис в Центр надання адміністративних послуг м Ковеля!

Шановний відвідувачу, ви маєте можливість здійснити попередній запис на прийом до адміністратора ЦНАП м.Ковеля особисто або за тел.7-17-19.

Просимо врахувати, що попередній запис у ЦНАП м.Ковеля можна здійснити лише один раз на одну послугу протягом робочого дня.
Отримайте талон, де вказано код попереднього запису в
черзі, дату, час прийому та назву послуги .
В день звернення в
ізьміть з собою паспорт (доручення -у разі представлення інтересів іншої особи).
Рекомендуємо Вам завчасно прийти в Центр, підтвердити реєстрацію, отримавши талон попереднього запису та слідкувати за викликом на моніторі електронної черги. 

Звіт про роботу ЦНАП станом від 01 січня 2016 по 01 січня 2017 (Скачати)

Перелік адміністративних послуг станом 01.04.2016р.:

01.Відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Ковельської міської ради:
01 01 Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки (скачати)
01 02 Надання (внесення змін) будівельних паспортів забудови земельних ділянок (скачати)
01 03 Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами (скачати)
01 04 Видача паспорта прив’язки  тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності (скачати)
01 06 Надання дозволу на розміщення пересувної малої архітектурної форми та укладення договору особистого строкового сервітуту.(скачати)
01 11 Видача висновку про погодження документації із землеустрою . (скачати)
01 12 Присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.(скачати)
01 13 Надання викопіювання з топографічної зйомки міста М 1: 500, М 1 : 2000 або з генерального плану м.Ковеля М 1 : 5000.(скачати)
01 14 Рішення про переведення  житлових приміщень у нежитлові та нежитлових приміщень у житлові.(скачати)
01 15 Надання повідомлення про можливість розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності (скачати)

03. Відділом економічного розвитку та торгівлі.
03 02 Погодження режимів роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування . (скачати)

06 Управлінням Держгеокадастру в Ковельському районі Волинської області

06 01 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. (скачати)
0602 Надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку(скачати)
0603 Державна реєстрація земельної ділянки(скачати)
0604 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку(скачати)
0605 Внесення відомостей до Державного земельного кадастру (змін до відомостей) про права суборенди, сервітуту(скачати)
0606 Виправлення технічної помилки у відомостях Державного земельного кадастру, яка була допущена не з вини органу, що здійснює його ведення(скачати)
06 07 Видача висновку про погодження документації із землеустрою . (скачати)
06 08 Надання довідки з державної статистичної звітності про наявність земель та розподіл їх за власниками, землекористувачами, угіддями ( за даними форми 6 –зем) . (скачати)
06 09 Виправлення помилок, допущених при веденні Державного земельного кадастру, яка була допущена органом що здійснює його ведення(скачати)
0610 Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою(скачати)

13 Відділ обліку, розподілу та приватизації житла виконавчого комітету.

13 08 Реєстрація місця проживання особи. (скачати)
13 09 Зняття з реєстрації місця проживання особи. (скачати)
13 10 Реєстрація місця проживання малолітньої дитини. (скачати)
13 11 Реєстрація місця перебування особи. (скачати)
13 12 Видача довідки про реєстрацію місця проживання (перебування) особи, про зняття з реєстрації місця проживання. (скачати)

15 Відділом земельних ресурсів виконавчого комітету.
15 01 Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою та передачі безоплатно у приватну власність земельної ділянки . (скачати)
15 02 Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою та надання в оренду земельної ділянки. (скачати)
15 03 Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання державного акта на право власності на земельну ділянку при її поділі. (скачати)
15 04 Надання земельних ділянок із земель Ковельської міської ради у межах норм безоплатної приватизації для будівництва і обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд. (скачати)
15 05 Рішення про продаж земельних ділянок комунальної власності .(скачати)
15 06 Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення та надання земельної ділянки у власність або в користування( постійне чи оренду) (скачати)
15 07 Надання дозволу на складання проекту землеустрою. (скачати)
15 08 Надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі (наданні) її у власність (користування). (скачати)
15 09 Оформлення договорів оренди землі. (скачати)
15 10 Рішення про поновлення договору оренди землі. (скачати)
15 11 Рішення про надання згоди на передачу в суборенду орендованої землі.(скачати)
15 12 Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки(скачати)
15 13 Рішення про надання згоди на об’єднання земельних ділянок(скачати)
15 14 Рішення про дострокове припинення права користування земельною ділянкою(скачати)
15 15 Рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності (технічну документацію щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі) та/або проведення її експертної оцінки ( викуп земельної ділянки на якій розміщується об'єкт нерухомого майна).(скачати)
15 16 Надання довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (скачати)
15 17 Оформлення додаткової угоди до договору оренди землі.(скачати)
15 18Рішення про внесення змін до рішення міської ради, пов'язаного з земельними правовідносинами. (скачати)

21 Управління соціального захисту населення
21 01 Призначення та виплата допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами
(скачати)
21 17 Призначення та виплата допомоги при народженні дитини (скачати)

29 Cектор реєстраційної роботи центру надання адміністративних послуг:

29 01 Державна реєстрація права власності на новозбудований об”єкт нерухомого майна(житловий будинок, садовий, дачний будинок, нежитлове приміщення), побудоване після 05 серпня 1992 року (скачати)
29 02 Державна реєстрація права власності  об”єкта нерухомого майна,  будівництво якого здійснено до 5 серпня 1992. (скачати)
29 03 Державна реєстрація права власності  на об”єкт нерухомого майна право власності на який зареєстровано у реєстрі прав власності, який був чинний до 01.01.2013(перереєстрація).(скачати)
29 04 Державна реєстрація права власності на об”єкт нерухомого майна  державної або комунальної власності, будівництво, якого завершено та право власності на який не зареєстровано  до 01.01.2013, за відсутності документа, що посвідчує набуття права державної або комунальної власності.(скачати)
29 05 Державна реєстрація права власності реконструйованого об”єкта нерухомого майна. (в тому числі в результаті переведення об”єкта нерухомого майна із житлового у нежитловий або навпаки) (скачати)
29 06 Державна реєстрація права власності  у зв”язку з передачею майна у власність юридичної особи як внесок(внесення  майна до статутного (складеного) капіталу (статуного фонду)вступні, членські та цільові внески членів кооперативу .Державна реєстрація права власності  у зв”язку з передачею майна у власність  фізичним та юридичним особам майна у результаті припинення(ліквідації чи реорганізації)  юридичної особи або виділу з неї нової юридичної особи(скачати)
29 07 Державна реєстрація права власності  у зв”язку з передачею майна у власність  фізичним та юридичним особам майна у результаті припинення(ліквідації чи реорганізації)  юридичної особи або виділу з неї нової юридичної особи(скачати)
29 08 Державна реєстрація права власності у зв”язку з поверненням майна у власність реабілітованим громадянам(скачати)
29 09 Державна реєстрація права власності на земельну ділянку( первинна реєстрація).(скачати)
29 10 Державна реєстрація права власності на сформовану земельну ділянку шляхом поділу або об”єднання раніше сформованих земельних ділянок(скачати)
29 11 Державна реєстрація права власності на об”єкт нерухомого майна, що створюється шляхом поділу(у тому числі у результаті виділення окремого об”єкта нерухомого майна із складу ОНМ, що складається з 2 або більше об”єктів, виділу частки або об”єднання кількох об”єктів)(скачати)
29 12 Державна реєстрація права власності на  підставі рішення власника майна,уповноваженого ним органу про передачу об”єкта нерухомого майна з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність(скачати)
29 13 Державна реєстрація прав на окремий індивідуально визначений об”єкт нерухомого майна(квартира,житлове, нежитлове  приміщення тощо) будівництво якого здійснювалось із залученням коштів фізичних і юридичних осіб або у результаті діяльності житлового, житлово-будівельного, дачного,гаражного чи іншого кооперативу(скачати)
29 14 Державна реєстрація  майнових прав на об”єкт нерухомого майна.(скачати)
29 15 Державна реєстрація  права власності на об”єкт незавершеного будівництва(скачати)
29 16 Державна реєстрація  права власності на об”єкт незавершеного будівництва, що підлягає приватизації(скачати)
29 17 Державна реєстрація  припинення права власності на об”єкт нерухомого майна,об”єкт незавершеного будівництва у зв”язку з його знищення(скачати)
29 18 Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна(скачати)
29 19 Державна реєстрація права власності  та інших речових прав на земельну дліянку, реєстрація яких проведена до 1 січня 2013 у зв”язку з втратою,пошкодженням чи зіпсуванням відповідного держакта.(скачати)
29 20 Державна реєстрація договору оренди (права постійного користування, інших речових прав) (скачати)
29 21 Надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно(скачати)
29 22  Державна реєстрація  обтяжень (скачати)
29 23 Внесення запису про скасування державної реєстрації прав. (скачати)
29 24 Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно(скасування на підставі рішення суду, а саме рішення держреєстратора про взяття на облік безхазяйного майна або рішення   про внесення змін до запису) (скачати)

30 Cектор реєстраційної роботи центру надання адміністративних послуг
30 01 Державна реєстрація фізичної особи-підприємця (скачати)
30 02 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням 
(скачати)
30 03 Державна реєстрація включеня відомостей про фізичну особу-підприємця 
(скачати)
30 04 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця  у разі її смерті, оголошення її померлою або визнання фізичної особи-підприємця безвісно відсутньою
(скачати)
30 05 Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця
(скачати)
30 06 Державна реєстрація створення  юридичної особи ( у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу)
(скачати)
30 07 Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи
(скачати)
30 08 Державна реєстрація змін до відомостей про  відокремений підрозділ юридичної особи.
(скачати)
30 09 Державна реєстрація включеня відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004року
(скачати)
30 10 Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа
(скачати)
30 11 Державна реєстрація рішення про відміну рішення про  припинення юридичної особи в результаті її ліквідації
(скачати)
30 12 Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи
(скачати)
30 13 Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення
(скачати)
30 14 Державна реєстрація  припинення  юридичної особи в результаті її реорганізації
(скачати)
30 15 Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу
(скачати)
30 16 Надання витягу з Єдиного державного реєстру
(скачати)

31 Ковельський районний відділ управління Державної міграційної служби України у Волинській області
31 07 Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25 і 45 – річного віку.(скачати)

32 Реєстрація громадських формувань

32 01 включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (скачати)
32 02 державна реєстрації створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки (скачати)
32 03 державна реєстрації змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів (скачати)
32 04 державна реєстрації рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки (скачати)
32 05 державна реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки (скачати)
32 06 державна реєстрації припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації (скачати)
32 07 державна реєстрації припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації (скачати)
32 08 державна реєстрації включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (скачати)
32 09 державна реєстрації створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок (скачати)
32 10 державна реєстрації змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів (скачати)
32 11 державна реєстрації рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок (скачати)
32 12 державна реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок (скачати)
32 13 державна реєстрації припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок (скачати)
32 14 державна реєстрації припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації (скачати)
32 15 державна реєстрації включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (скачати)
32 16 державна реєстрації створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців (скачати)
32 17 державна реєстрації змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів (скачати)
32 18 державна реєстрації рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців (скачати)
32 19 державна реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців (скачати)
32 20 державна реєстрації припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації (скачати)
32 21 державна реєстрації припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації (скачати)
32 22 державна реєстрації включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (скачати)
32 23 державна реєстрації створення громадського об’єднання (скачати)
32 24 державна реєстрації змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів (скачати)
32 25 державна реєстрації рішення про виділ громадського об'єднання (скачати)
32 26 державна реєстрації рішення про припинення громадського об'єднання (скачати)
32 27 державна реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання (скачати)
32 28 державна реєстрації  зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання (скачати)
32 29 державна реєстрації припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації (скачати)
32 30 державна реєстрації припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації (скачати)
32 31 державна реєстрації створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання (скачати)
32 32 державна реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання (скачати)
32 33 державна реєстрації припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання (скачати)
32 34 державна реєстрації включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (скачати)
32 35 державна реєстрації створення структурного утворення політичної партії (скачати)
32 36 державна реєстрації змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (скачати)
32 37 державна реєстрації рішення про припинення структурного утворення політичної партії (скачати)
32 38 державна реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії (скачати)
32 39 державна реєстрації припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації (скачати)
32 40 державна реєстрації припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації (скачати)
32 41 видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця (скачати)

33 Надання відомостей з Державного земельного кадастру
33 01 Надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (скачати)

-Законом України “Про дозвільну систему про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” (від 6 вересня 2005 року № 2806-IV) (скачати);
-нормативно-правовими документами, що регулюють порядок надання документів дозвільного характеру місцевими дозвільними органами.

- Постановою "Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру
у сфері господарської діяльності" № 526 від 21.05.09р. (скачати)

                                         ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ, ЯКІ ВИДАЮТЬСЯ У ЦЕНТРІ НАДАННЯ АДМІНПОСЛУГ

КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства (скачати)
1.Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Ковельської міської ради:

01.01.Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами та дозволу на       розміщення  рекламного засобу. 
01.05. Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
01.07.Встановлення пріоритету на розміщення зовнішньої реклами .
01.08. Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами .
01.09.Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами .
01.10.Порядок внесення змін до дозволу на розміщення зовнішньої реклами .

4.Ковельський міськрайонний відділ Управління
ДСНС України у Волинській області

4.1.Реєстрація в органах державного пожежного нагляду декларації про  відповідність об»єкта вимогам законодавства  з питань пожежної безпеки.

5. Державний заклад “Ковельська районна санітарно-епідеміологічна станція”:

5.1.Надання експлуатаційного дозволу операторам потужностей( об»єктів), які
здійснюють введення в обіг харчових продуктів.

5.2.Надання експлуатаційного дозволу операторам потужностей(об»єктів), що займаються виробництвом харчових продуктів.
6. Державний заклад “Управління ветеринарної медицини в м.Ковелі”:

6.1.Видача експлуатаційного дозволу для потужностей (об”єктів) з виробництва  харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі.
6.2.Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об”єктів) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження.
9. Інспекція   державного архітектурно-будівельного контролю у Волинській області.

(документи приймаються в Луцькому ЦНАП)
9.1. Дозвіл на виконання будівельних робіт.
9.2. Сертифікат відповідності.
9.3. Декларація про початок виконання будівельних робіт.
9.4. Декларація про готовність об»єкта до експлуатації.

ПЕРЕЛІК  МІСЦЕВИХ ДОЗВІЛЬНИХ ОРГАНІВ (скачати)

 

1. Ковельський РВ ГУ МНС України у Волинській області

(45000, м.Ковель, вул.Міцкевича, 23А, тел.(03352) 3 38 76)

Ви хочете розпочати власну справу. Зареєстрували свою підприємницьку діяльність, отримали свідоцтво про державну реєстрацію, стали на облік в Управлінні статистики (для юридичних осіб), Податковій інспекції, Пенсійному фонді, Фондах соціального страхування: від безробіття, тимчасової втрати працездатності, нещасних випадків на виробництві; маєте орендоване або власне приміщення для здійснення діяльності. Але, відповідно до законодавства та для забезпечення власної безпеки, необхідним кроком є і отримання дозволу на початок роботи від органів державного пожежного нагляду.

Дозвіл обов’язково мають отримати господарюючі суб’єкти, які

(відповідно до ст.10 ЗУ “Про пожежну безпеку"):

- починають господарську діяльність (усі нові підприємства, що належать до категорії вибухопожежонебезпечних ( з наявністю приміщень виробничого, складського та іншого призначення ) чи об’єктів з масовим перебуванням людей ( 50 і більше осіб ) або містяться на території чи всередині таких об’єктів;

- впроваджують нові технології; вводять в експлуатацію нові або реконструйовані об’єкти;

- використовують у виробництві нові пожежонебезпечні машини, механізми, устаткування чи виготовляють пожежонебезпечну продукцію;

- орендують приміщення (за винятком випадків, вказаних нижче).

Дозвіл не вимагають, якщо господарюючий суб’єкт:

- вводить в експлуатацію нові та реконструйовані об’єкти, що їх приймає державна комісія;

- орендує приміщення , власник якого вже має дозвіл (при умові коли орендарі не змінюють функціональне призначення об’єкта і не проводять його перепланування), крім потенційно небезпечних об’єктів;

- орендує торговельні місця, кіоски та контейнери, якщо їх розміщено на ринках за схемою, погодженою з органами пожежного нагляду;

- належить до категорії підприємств на які поширюється декларативний принцип.


 Характерні порушення вимог щодо пожежної безпеки та типові вимоги державного
пожежного нагляду в процесі проведення експертизи протипожежного стану
об'єкта (скачати)

           ЗАПОЧАТКУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ЗА ДЕКЛАРАТИВНИМ ПРИНЦИПОМ
 

Декларативний принцип означає, що господарюючий суб’єкт перед початком своєї діяльності не отримує дозвіл, а лише повідомляє органи державного пожежного нагляду, що їх матеріально-технічна база відповідає протипожежним вимогам, та укладає договір страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди.

            

              Декларативний принцип застосовують за таких обставин:

- якщо об’єкти  не належать до потенційно небезпечних, вибухопожежонебезпечних та об’єктів з масовим перебуванням людей, а також не розміщуються на території або всередині таких об’єктів;

- якщо не змінюється функціональне призначення об’єктів та орендованих приміщень і не проводиться їх перепланування.

 
До відома суб’єктів господарювання.

З 1 липня 2013 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року № 440 «Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки». Цей Порядок визначає процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) (далі - об’єкти нерухомості). Дана декларація розробляється суб'єктом господарювання які розпочинають господарську діяльність. Об’єкт суб’єктів господарювання, повинні оформляти та подавати або надсилати рекомендованим листом за місцем розташування об'єкта нерухомості дану декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки до державного адміністратора або територіального органу Державної служби надзвичайних ситуацій.
Суб'єкт господарювання з високим ступенем прийнятного ризику разом з декларацією подає позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта чи приміщення. Оцінка протипожежного стану проводиться суб'єктом господарювання, який одержав відповідну ліцензію.
Декларація не подається:
у разі використання торгівельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником.
У разі відсутності у суб’єкта господарювання даної декларації, керівника об’єкту буде притягнуто до адміністративної відповідальності за ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення. За додатковою інформацією просимо звертатись до державних адміністраторів (м. Ковель вул. Незалежності, 73 та до Ковельського міськрайонного відділу управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Волинській області м. Ковель вул. Міцкевича, 23 А).

Ковельський міськрайонний відділ
У ДСНС України у Волинській області

 

Орган державного пожежного нагляду під час проведення планових перевірок суб”єктів господарювання, які зареєстровані за декларативним принципом, окрім питань дотримання законодавства з питань пожежної безпеки, перевіряє достовірність наданої суб”єктом господарювання інформації стосовно відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства. 

Конструктивні характеристики та категорії приміщень за пожежною небезпекою (скачати)

2. Ковелький міськрайвідділ управління МВС

України у Волинській області
(м.Ковель, вул.Незалежності, 119а, )

Надання дозволу на оформлення замовлення на виготовлення печаток і штампів (скачати)
Скасовано Наказ 158/ 18896 від 09.02.2011р. Виготовити печатку можна без дозволу МВ УВВС.

3. Відділ містобудування та архітектури 

виконавчого комітету Ковельської міської ради

(м.Ковель, вул.Незалежності, 73, к.104, 103, 108, тел. (3352)6 17 39, 6 17 40)

Що необхідно знати про процедури в будівництві (скачати)

4. Державне управління охорони навколишнього природнього середовища

 у Волинській області

 (43025, м.Луцьк, вул. Суворова, 20, тел. (8 22 28 17 40)

Враховуючи, щл територіальні органи Мінприроди діють тільки в обласних центрах та є дозвільними органами обласного рівня, компетенція видачі документів дозвільного характеру з питань охорони навколишнього середовища належить Державному управлінню ОНПС у Волинській області.

1) Дозвіл на спеціальне водокористування(скачати);

2) Дозвіл на розміщення та ліміт на утворення і розміщення відходів (скачати);

3) Дозвіл на викиди забружнюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (скачати);

4) Дозвіл на виробництво, зберігання, транспортування, утилізацію отруйних речовин” (скачати);

5) Дозвіл для здійснення дослідного лову риби та інших водних живих ресурсів в рибогосподарських водних об'єктах в межах природно-заповідного фонду (скачати);

6) Дозвіл для здійснення промислового лову риби та інших водних живих ресурсів в рибогосподарських водних об'єктах в межах природно-заповідного фонду (скачати);

7) Погодження матеріалів для отримання дозволу на спеціальне використання немисливських тварин (скачати);

8) Дозвіл на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення (скачати);

9) Дозвіл на використання природних ресурсів у межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення (скачати);

10)  Дозвіл на використання природних рослинних ресурсів місцевого значення (скачати);

11)   Погодження матеріалів для одержання спеціального дозволу (ліцензії) на провадження виду господарської діяльності “Оптова та роздрібна торгівля пестицидами та агрохімікатами”(скачати);

12) Погодження матеріалів та видача екологічної картки для одержання спеціального дозволу (ліцензії) на користування надрами (скачати).

5. Територіальне управління держгірпромнагляду

(Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду)

по Волинській області

(м.Луцьк, вул.Кравчука, 22-В, тел.8 222 3 90 95, 3 90 87)

Видача дозволів здійснюється виключно в теруправлінні Волинської області м.Луцьк.

Відповідно до вимог Закону України "Про охорону праці", після проведення державної реєстрації підприємства в місцевих органах влади власник, керівник підприємства або підприємець, що використовує працю найманих працівників зобов'язаний:

1. Пройти особисто навчання з питань охорони праці та отримати посвідчення:

- в Навчальному пункті Волинського обласного навчально-курсового комбінату (за адресою м.Ковель,

вул. М. Левицького, 10 , керівник Михалевич Микола Володимирович, тел. 4-84-76 ),

або

-  в ДП "Волинський експертно технічний центр" (за адресою м. Луцьк, вул Кравчука, 22в, керівник Міцура Михайло Юрійович).

 2. Одержати дозвіл на початок роботи та види робіт підприємства, діяльність якого пов"язана з виконанням робіт та експлуатацією об"єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки в органі Держгірпромнагляду.
 

3. Створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою забезпечити функціонування системи управління охороною праці, а саме:

- створити службу охорони праці (на підприємстві з кількістю працюючих до 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку, до 20 осіб - до виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні особи на договірних засадах, які мають відповідну підготовку);

- призначити посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці (електрогосподарства, газового господарства, вантажо-підіймальних механізмів та інших питань), попередньо направивши даних осіб на навчання в навчально-курсовий комбінат, затвердити посадові інструкції про їх обов"язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролювати їх додержання;

- розробити за участю сторін колективний договір та реалізувати комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; розробити   і   затвердити положення,   інструкції,   які   діють   в   межах   підприємства   та контролювати їх виконання.

 4. Організувати за свої кошти проведення попереднього (перед прийомом на роботу) медичного огляду,а також періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах з шкідливими чи небезпечними умовами праці, або таких, де є потреба в професійному доборі.

 5. Під час укладання трудового договору проінформувати працівника під розписку про умови праці та про наявність на його робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів.

 6. Працівникам під час прийняття на роботу і в процесі роботи проводити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої долікарської допомоги потерпілим від нещасного випадку і правил поведінки у разі виникнення аварії.

 7. Працівникам, зайнятим на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба в професійному доборі, щороку проводити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
 8. На роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці працівникам видавати безоплатно за встановленими нормами спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту.
 

9. Проводити фінансування охорони праці (для підприємств незалежно від форм власності, або фізичних осіб, які використовують найману працю, витрати на охорону праці становлять не менше 0,5% від суми реалізованої продукції, на підприємствах, що утримуються за рахунок бюджету - 0,2% від фонду оплати праці).

Якщо Вам необхідна консультація з питань охорони праці, або рекомендації по розробці документації з охорони праці, Ви можете звернутися у відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Ковелі до страхового експерта з охорони праці Дуди Петра Івановича, за адресою: м. Ковель, вул Незалежності, 101, тел. 5-15-07.

Перелік робіт та механізмів що вимагають отримання дозволу від територіального органу держгірпромнагляду  (скачати)

6. Державний заклад

“Ковельська районна санітарно-епідеміологічна станція”

1. Надання висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи на об'єкт

1) Поняття                                            

державна санітарно-епідеміологічна експертиза — це вид професійної діяльності органів, установ і закладів державної санітарно-епідеміологічної служби, що полягає у комплексному вивченні об’єктів експертизи з метою виявлення можливих небезпечних факторів у цих об’єктах, установленні відповідності об’єктів експертизи вимогам санітарного законодавства, а в разі відсутності відповідних санітарних норм — в обґрунтуванні медичних вимог щодо безпеки об’єкта для здоров’я та життя людини;                                              

об’єкт державної санітарно-епідеміологічної експертизи — будь-яка діяльність, технологія, продукція та си%��D0�вина, проекти будівництва, проекти нормативних документів, реалізація (функціонування, використання) яких може шкідливо вплинути на здоров’я людини, а також діючі об'єкти та чинні нормативні документи у випадках, коли їх шкідливий вплив установлено в процесі функціонування (використання), а також у разі закінчення встановленого терміну дії висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи;

висновок державної санітарно-епідеміологічної експертизи — документ установленої форми, що засвідчує відповідність (невідповідність) об‘єкта державної санітарно-епідеміологічної експертизи медичним вимогам безпеки для здоров’я і життя людини, затверджується відповідним головним державним санітарним лікарем і є обов‘язковим для виконання власником об‘єкта експертизи.

2) Мета, завдання та принципи державної санітарно-епідеміологічної експертизи

2.1. Метою державної санітарно-епідеміологічної експертизи є збереження та захист здоров'я людей шляхом виявлення, попередження, зменшення та усунення шкідливого впливу на них об’єктів ек�%e�ертизи.
$3C/span>2.2. Основними завданнями експертизи є:

обґрунтування необхідності застосування вимог санітарного законодавства до конкретного об’єкта експертизи;

організація обстеження, дослідження об’єктів експертизи та встановлення відповідності їх вимогам санітарного законодавства України. У разі відсутності санітарних норм — наукове обґрунтування відповідних вимог стосовно об’єктів експертизи — визначення показників безпеки та умов безпечного використання з установленням гігієнічних та епідеміологічних регламентів реалізації, функціонування, транспортування, утилізації чи інших аналогічних дій стосовно об’єкта експертизи, застосування відповідних показників та їх гранично-допустимих рівнів, умісту, концентрацій тощо;

оцінка ефективності, обґрунтованості, достатності заходів щодо охорони здоров’я населення;

оцінка можливого негативного впливу небезпечних факторів, пов’язаних з діяльністю об’єктів експертизи визначення потенційного ризику для здоров‘я населення;

·       підготовка об’єктивних, обґрунтованих висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи (далі — висновки).

3) Об’єкти державної санітарно-епідеміологічної експертизи                     

3.1. Державній санітарно-епідеміологічній експертизі підлягають об’єкти, визначені в статті 11 Закону України “Про забезпечення санітарного та епідемічного благополуччя населення”, якщо щодо них раніше не проводилася експертиза і власник об’єкта чи вповноважена ним особа не має діючого позитивного висновку на цей об’єкт.                                     

3.2. Забороняється використання або функціонування об'єктів експертизи без наявності позитивного висновку державної санітарно-епідеміологічної експертизи.           

3.3. Визначення відповідності діючих об'єктів експертизи (тобто об’єктів експертизи, які вже вико�%сB8стовуються або функціонують) вимогам санітарних норм здійснюється в ході поточного державного санітарно-епідеміологічного нагляду шляхом періодичної вибіркової перевірки і не потребує проведення державної санітарно-епідеміологічної експертизи.                 
 
3.4. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза діючих об'єктів експертизи призначається лише в разі наявності в головного державного санітарного лікаря офіційних матеріалів про негативний вплив об‘єктів на здоров‘я людей або зміну їх властивостей, що може спричинити такий вплив, а також у разі внесення змін до санітарного законодавства, якими встановлюються більш жорсткі вимоги до об'єктів експертизи.                  

3.5. Державна санітарно-епідеміологічна експертиза продукції, яка виготовляється в країнах, з якими Міністерство охорони здоров‘я України уклало угоди про взаємне визнання висновків експертизи, проводиться відповідно до цих угод та чинного законодавства України.

3.6. У разі, якщо висновок експертизи видано виробнику продукції, її постачальник не зобов’язаний замовляти повторну експертизу цієї продукції і несе відповідальність за дотримання вимог висновку.

4) Виконавці державної санітарно-епідеміологічної експертизи

4.1. Виконавцями державної санітарно-епідеміологічної експертизи є установи та заклади державної санітарно-епідеміологічної служби України, а в особливо складних випадках (відсутність відповідних санітарних норм, вимог стосовно об’єкта експертизи — критеріїв безпеки, умов використання, гігієнічних та епідеміологічних регламентів тощо, імпортна продукція, продукція спеціального призначення або виготовлена без нормативних документів, затверджених згідно з чинним законодавством України, об’єкти, дослідження яких потребує спеціальних методів, та об'єкти, визначені головним державним санітарним лікарем України тощо) експертиза проводиться комісіями, які утворюються головним державним санітарним лікарем та які вповноважені на відповідний профіль діяльності.                        

4.2. Уповноваження виконавців на проведення експертизи за відповідним профілем діяльності визначається наказом головного державного санітарного лікаря України. Профіль експертизи визначається за видами об‘єктів експертизи (сировина, продукція, проекти нормативно-технічної, інструктивно-методичної документації, документація на розроблювані техніку, технології і виробництво, діючі об‘єкти і ті, що створюються, будуються), ступенем їх потенційної небезпечності та ризику впливу на певну кількість населення, повнотою забезпеченості санітарними нормами, затвердженими в установленому законодавством порядку, тривалістю можливого використання, споживання тощо та у відповідності до атестата акредитації на право проведення вимірювань. У разі відсутності в системі державної санітарно-епідеміологічної служби України можливостей щодо виконання окремих видів робіт для потреб державної санітарно-епідеміологічної експертизи можуть залучатися інші установи, уповноважені на ці роботи головним державним санітарним лікарем України та акредитовані відповідно до Закону України “Про метрологію та метрологічну діяльність”.

5) Заявники державної санітарно-епідеміологічної експертизи

5.1. Заявниками державної санітарно-епідеміологічної експертизи є власники об’єкта експертизи або уповноважені ними особи.                            

5.2. Власник об'єкта експертизи — фізична або юридична особа зобов'язана відшкодувати всі пов'язані з проведенням державної санітарно-епідеміологічної експертизи витрати та виконувати вимоги експертизи щодо об'єкта експертизи.

6) Фінансування державної санітарно-епідеміологічної експертизи

Проведення лабораторних досліджень, вимірювань, випробувань факторів середовища життєдіяльності людини; вивчення, дослідження, аналіз проектів нормативних документів, проектної, технічної, інструктивно-методичної документації на відповідність вимогам санітарного законодавства; обґрунтування медичних вимог безпеки для життя і здоров'я людини; підготовка висновків державної санітарно-епідеміологічної експертизи проводяться відповідно до тарифів (прейскурантів) на роботи і послуги, що виконуються і надаються за плату установами та закладами державної санітарно-епідеміологічної служби, затверджених постановою Кабінету Міністрів України від 27.08.2003 р. № 1351.

 2. Видача санітарного паспорту транспортного засобу
На вантажний автотранспорт, що використовується для транспортування продовольчих товарів або сировини, оформляється санітарний паспорт. Для цього подаються заява і техпаспорт. Фахівці СЕС здійснюють огляд наданого автотранспортного засобу, якщо автотранспортний засіб використовується для перевезення швидкопсувних продуктів, обов'язково перевіряється охолоджувальне устаткування. Якщо огляд підтверджує відповідність автотранспорту санітарно-епідеміологічним нормам, видається санітарний паспорт. Під час обстеження автотранспортного засобу можуть проводитися інші платні дослідження.
 
(скачати)

7. Державний заклад

«Управління ветеринарної медицини в м.Ковелі»

 Державний департамент ветеринарної медицини з державною інспекцією ветеринарної медицини є урядовим органом державного управління, який діє у складі центрального органу виконавчої влади з питань аграрної політики і реалізує державну політику в галузі ветеринарної медицини.

Ветеринарні документи - документи дозвільного характеру, до яких належать міжнародний ветеринарний сертифікат, ветеринарне свідоцтво,   ветеринарна   картка,    ветеринарна    довідка    та ветеринарно-санітарний паспорт   на   тварину, видані державними інспекторами   ветеринарної   медицини   або   уповноваженими   чи ліцензованими лікарями ветеринарної медицини, що підтверджують ветеринарно-санітарний стан тварини,   якість   та   безпечність продуктів   тваринного   походження,   репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, патологічного матеріалу та кормів.

Ветеринарно-санітарна експертиза   -   комплекс    необхідних лабораторних    та    спеціальних    досліджень   (вірусологічних, бактеріологічних, хіміко-токсикологічних,   патолого-анатомічних, гістологічних, паразитологічних, радіологічних), які проводяться спеціалістами   державної   служби   ветеринарної   медицини   або уповноваженими лікарями ветеринарної медицини, щодо безпечності продуктів тваринного, а на агропродовольчих ринках - і рослинного походження,   репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, ветеринарних препаратів, субстанцій, кормових добавок, преміксів та    кормів,    включаючи   аналіз   виробничої   технології   та технологічного обладнання щодо відповідності ветеринарно - санітарним заходам

Експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, який видається відповідним головним державним інспектором ветеринарної медицини оператору потужностей (об'єктів) на підставі перевірки дотримання цими потужностями (об'єктами) ветеринарно-санітарних заходів і технічних регламентів та дозволяє оператору потужностей (об'єкта)   здійснювати господарську діяльність згідно із Законом «Про ветеринарну медицину».

 8. Ковельський міжрайонний пункт державної інспекції з карантину рослин

Державне управління у сфері карантину рослин здійснюється Кабінетом Міністрів України, центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики, органами Державної служби з карантину рослин України. Завданнями Державної служби з карантину рослин України є:

      - охорона території    України   від   занесення   регульованих шкідливих організмів;

      - виявлення, локалізація і ліквідація регульованих шкідливих організмів;

      - запобігання проникненню регульованих шкідливих організмів у зони, вільні від таких регульованих шкідливих організмів на території України;

       -  здійснення державного контролю за дотриманням карантинного режиму і проведенням заходів з карантину рослин при вирощуванні, заготівлі,   вивезенні,   ввезенні, транспортуванні, зберіганні, переробці, реалізації та використанні об'єктів регулювання;

      - реєстрація осіб, які здійснюють господарську   діяльність, пов'язану з виробництвом та обігом об'єктів регулювання.

Особи, які здійснюють господарську діяльність, пов'язану з виробництвом,    переробкою,   зберіганням,   транспортуванням   і торгівлею рослинами та рослинними   продуктами,   мають   право одержувати від органів Державної служби з карантину рослин України інформацію про фітосанітарний стан на відповідній території, а також зобов'язані:    

     - виконувати фітосанітарні правила та здійснювати фітосанітарні заходи;

     - виконувати розпорядження органів Державної служби з карантину рослин України щодо проведення відповідних карантинних заходів;

зареєструватися у відповідній інспекції з карантину рослин, якщо це вимагається згідно із статтею 27 Закону «Про карантин рослин»;

   - подавати на вимогу спеціалістів Державної служби з карантину рослин України відомості про об'єкти регулювання;

    -  здійснювати систематичний моніторинг земельних угідь, які належать   їм на правах власності або користування, а також потужностей (об'єктів), на яких здійснюється виробництво та/або обіг рослин, продуктів  рослинного походження з метою виявлення регульованих шкідливих організмів;

     -  надавати інспекторам з карантину рослин безперешкодно доступ до об'єктів регулювання на будь-якій стадії виробництва, переробки чи обігу для проведення інспектування, перевірки документації та відбору   зразків   від   об'єктів регулювання для визнання їх фітосанітарного стану в порядку, передбаченому Законом;

       - сприяти проведенню карантинних заходів у карантинних   та прилеглих до них зонах у разі виявлення карантинних організмів;

      -  зберігати усі     фітосанітарні    сертифікати,    карантинні сертифікати та карантинні дозволи протягом одного року починаючи з дати видачі.

Карантин рослин - система заходів, спрямованих на запобігання занесенню та/або поширенню регульованих шкідливих організмів або забезпечення контролю за ними (локалізації);

карантинний сертифікат - документ, який видається органами Державної   служби   з   карантину рослин України та засвідчує фітосанітарний стан об'єктів регулювання, що вивозяться та/або ввозяться у карантинну зону, транспортуються територією України;

пункт карантину рослин - спеціально облаштоване місце, в якому визначається фітосанітарний стан об'єкта регулювання;

фітосанітарний сертифікат    -   сертифікат,   що   засвідчує фітосанітарний стан об'єктів регулювання.

            Правила фітосанітарного    контролю   є   обов'язковими   для виконання органами державної влади та особами. Особи та органи державної влади зобов'язані сприяти державним інспекторам з карантину рослин у виконанні ними своїх повноважень.

Фотогалерея
Анонс
Програма про наше місто
Посилання на сайти