Центр надання адміністративних послуг

ЦЕНТР НАДАННЯ АДМІНІСТРАНИВНИХ ПОСЛУГ ВИКОНАВЧОГО КОМІТЕТУ КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ










email: dozvil109@gmail.com

Сторінка facebook Центр надання адміністративних послуг міста Ковеля
https://www.facebook.com/kovelcnap

Створений на виконання частини 6 ст.12 Закону України «Про адміністративні послуги», Доручень Президента України від 06.12.2012 р. №1-1/3280, Прем’єр - Міністра України від 14.12.2012 №48689/1/1-12 . Центр (надалі ЦНАП) розпочав свою роботу з 01.06.2013року.

ПОЛОЖЕННЯ про Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету міської ради (скачати)

Рішення Ковельської міської ради від 27.06.2019 № 52/72 «Про затвердження переліку адміністративних послуг» (скачати)

Рішення виконавчого комітету Ковельської міської ради від 11.04.2019 № 114 "Про доповнення переліку адміністративних послуг" (скачати)

Рішення виконавчого комітету Ковельської міської ради від 10.05.2019 № 163 "Про внесення змін до переліку адміністративних послуг" (скачати)

Графік роботи Центру надання адміністративних послуг:

Робочі дні      Графік роботи    Графік прийому
Понеділок       8.00 – 17.15           08.00 — 16.00
Вівторок          8.00 – 20.00           08.00 — 20.00
Середа            8.00 – 17.15           08.00 — 16.00
Четвер             8.00 – 17.15           08.00 — 16.00
П’ятниця          8.00 – 16.00           08.00 — 15.00
Субота             8.00 – 12.15           08.00 — 12.00

Контактні телефони:
7-17-17 Начальник ЦНАП
7-17-19
Сектор інформаційно-аналітичної роботи
7-17-20
Сектор біометричних документів
7-17-27
Сектор реєстраційної роботи

Центр надання адміністративних послуг працює без перерви на обід
У святкові дні робота ЦНАП проводиться за графіком роботи виконавчого комітету.

Розпорядження міського голови “Про графік роботи Центру надання адміністративних послуг” від 17.07.2018 № 172-р (скачати)
 

Нормативно-правові акти, які регулюють діяльність ЦНАП

 

Структура центру надання адміністративних послуг

 


Звіт
про роботу ЦНАП за 2017 рік  (Скачати)


Звіт про роботу ЦНАП за 2018 рік (Скачати)

У звязку з  оновленням інформації просимо вибачення за незручність у користуванні сторінкою

 

Види послуг, які надаються в ЦНАП:

Паспортні послуги

Реєстрація бізнесу та громадських формувань

Реєстрація/Зняття з реєстрації місця проживання

Питання місцевого значення

Соціальні послуги

Земельні питання

Реєстрація нерухомості

Дозвільні документи

                                           

Перелік адміністративних послуг, які надаються через центр надання адміністративних послуг
 

Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Ковельської міської ради

0101 Надання містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва (скачати)

0102 Надання будівельних паспортів забудови земельних ділянок (скачати)

0103 Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами (скачати)

0104 Видача паспорта прив’язки тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності (скачати)

0105 Надання дозволу на розміщення пересувної малої архітектурної форми та укладення договору особистого строкового сервітуту (скачати)

0106 Внесення змін до містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва (скачати)

0107 Скасування містобудівних умов та обмежень для проектування об'єкта будівництва (скачати)

0108 Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами (скачати)

0109 Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами (скачати)

0110 Скасування дозволу на розміщення зовнішньої реклами (скачати)

0111 Видача висновку про погодження документації із землеустрою (скачати)

0112 Присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси (скачати)

0113 Надання викопіювання з топографічної зйомки міста М 1:500, М 1:2000 або з генерального плану м.Ковеля М 1:5000 (скачати)

0114 Рішення про переведення житлових приміщень у нежитлові та нежитлових приміщень у житлові (скачати)

0115 Надання інформації про можливість розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності (скачати)

0117 Внесення змін до будівельних паспортів забудови земельних ділянок (скачати)

0118 Внесення змін до паспорта прив’язки тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності (скачати)

0119 Переоформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди (скачати)

0120 Скасування паспорта прив’язки тимчасової споруди (скачати)

 Відділ економічного розвитку та торгівлі виконавчого комітету Ковельської міської ради

0302 Погодження режимів роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування (скачати)

 Відділ обліку, розподілу та приватизації житла виконавчого комітету Ковельської міської ради

1308 Реєстрація місця проживання особи (скачати)

1309 Зняття з реєстрації місця проживання особи (скачати)

1310 Реєстрація місця проживання малолітньої дитини (скачати)

1311 Реєстрація місця перебування особи (скачати)

1312 Видача довідки про реєстрацію місця проживання (перебування) особи, про зняття з реєстрації місця проживання (скачати)

Відділ земельних ресурсів виконавчого комітету Ковельської міської ради

1501 Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою та передачі безоплатно у приватну власність земельної ділянки (скачати)

1502 Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою та надання в оренду земельної ділянки (скачати)

1503 Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо поділу земельної ділянки (скачати)

1504 Надання земельних ділянок із земель Ковельської міської ради у межах норм безоплатної приватизації для будівництва і обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд (скачати)

1505 Рішення про продаж земельних ділянок комунальної власності (скачати)

1506 Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення та надання земельної ділянки у власність або в користування (постійне чи оренду) (скачати)

1507 Надання дозволу на складання проекту землеустрою (скачати)

1508 Надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі (наданні) її у власність (користування) (скачати)

1509 Оформлення договорів оренди землі (скачати)

1510 Рішення про поновлення договору оренди землі (скачати)

1511 Рішення про надання згоди на передачу в суборенду орендованої землі (скачати)

1512 Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки (скачати)

1513 Рішення про надання згоди на об’єднання земельних ділянок (скачати)

1514 Рішення про дострокове припинення права користування земельною ділянкою (скачати)

1515 Рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності (технічної документації щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі) та/або проведення її експертної оцінки (викуп земельної ділянки, на якій розміщується об'єкт нерухомого майна) (скачати)

1516 Надання довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (скачати)

1517 Оформлення додаткової угоди до договору оренди землі (скачати)

1518 Рішення про внесення змін до рішення міської ради, пов'язаного з земельними правовідносинами (скачати)

1519 Надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для розширення власної присадибної ділянки (скачати)

1520 Надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на присадибних ділянках своїх батьків або родичів (скачати)

1521 Надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою розширення власної земельної ділянки шляхом викупу (скачати)

1522 Надання земельних ділянок із земель Ковельської міської ради у межах норм безоплатної приватизації для будівництва і обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд учасникам бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, та сім’ям, члени яких загинули під час участі в АТО, згідно Регламенту (скачати)

1523 Надання відомостей з Державного  земельного кадастру про земельну ділянку (скачати)

1524 Рішення про заміну сторони договору оренди земельної ділянки (скачати)

1525  Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (скачати)
1526 Рішення про надання дозволу щодо розроблення технічної документації із землеустрою щодо інвентаризації земель (скачати

Управління соціального захисту населення виконавчого комітету Ковельської міської ради

2101 Призначення та виплата допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами (скачати)

2102 Надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату житлово-комунальних послуг (скачати)

2103 Призначення та виплата допомоги на дітей одиноким матерям (скачати)

2104 Призначення та виплата частини невикористаної суми субсидії для відшкодування витрат на оплату послуг з газо-, електропостачання для індивідуального опалення (монетизація субсидій) (скачати)

2105 Призначення та виплата тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме (скачати)

2106 Призначення та виплата державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам (скачати)

2107 Призначення та виплата щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом I чи II групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним (скачати)

2108 Призначення та виплата державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям (скачати)

2109 Призначення та виплата державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам (скачати)

2110 Призначення та виплата допомоги особі, яка доглядає за хворою дитиною (скачати)

2111 Призначення та виплата допомоги на дітей, які виховуються в багатодітних сім’ях (скачати)

2114 Призначення та виплата допомоги на дітей, над якими встановлено опіку чи піклування (скачати)

2115 Призначення та виплата допомоги при усиновленні дитини (скачати)

2116 Призначення щомісячної компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80-річного віку

2117 Призначення та виплата допомоги при народженні дитини (скачати)

 Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ковельської міської ради

2901 Державна реєстрація права власності об’єкта нерухомого майна, будівництво якого здійснено до 5 серпня 1992року (скачати)

2902 Державна реєстрація права власності на новозбудований об’єкт нерухомого майна (скачати)

2903 Державна реєстрація права власності на об’єкт нерухомого майна, право власності на який зареєстровано у реєстрі прав власності, який був чинний до 01.01.2013 (перереєстрація) (скачати)

2904 Державна реєстрація права власності на об’єкт нерухомого майна державної або комунальної власності, будівництво якого завершено та право власності на який не зареєстровано до 01.01.2013, за відсутності документа, що посвідчує набуття права державної або комунальної власності (скачати)

2905 Державна реєстрація права власності реконструйованого об’єкта нерухомого майна (в тому числі в результаті переведення об’єкта нерухомого майна із житлового у нежитловий або навпаки) (скачати)

2906 Державна реєстрація права власності у зв’язку з передачею майна у власність юридичної особи як внесок(внесення майна до статутного (складеного) капіталу (статутного фонду)вступні, членські та цільові внески членів кооперативу (скачати)

2907 Державна реєстрація права власності у зв’язку з передачею майна у власність фізичним та юридичним особам майна у результаті припинення (ліквідації чи реорганізації) юридичної особи або виділу з неї нової юридичної особи (скачати)

2908 Державна реєстрація права власності у зв’язку з поверненням майна у власність реабілітованим громадянам (скачати)

2909 Державна реєстрація права власності на земельну ділянку (первинна реєстрація) (скачати)

2910 Державна реєстрація права власності на сформовану земельну ділянку шляхом поділу або об’єднання раніше сформованих земельних ділянок (скачати)

2911 Державна реєстрація права власності на об’єкт нерухомого майна, що створюється шляхом поділу (у тому числі у результаті виділення окремого об’єкта нерухомого майна із складу ОНМ, що складається з 2 або більше об’єктів, виділу частки або об’єднання кількох об’єктів) (скачати)

2912 Державна реєстрація права власності на підставі рішення власника майна, уповноваженого ним органу про передачу об’єкта нерухомого майна з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність (скачати)

2913 Державна реєстрація прав на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна (квартира,житлове, нежитлове приміщення тощо), будівництво якого здійснювалось із залученням коштів фізичних і юридичних осіб (скачати)

2914 Державна реєстрація прав на окремий індивідуально визначений об’єкт нерухомого майна (квартира,житлове, нежитлове приміщення тощо), будівництво якого здійснювалось у результаті діяльності кооперативу (скачати)

2915 Державна реєстрація права власності на об’єкт незавершеного будівництва (скачати)

2916 Державна реєстрація права власності на об’єкт незавершеного будівництва, що підлягає приватизації (скачати)

2917 Державна реєстрація припинення права власності на об’єкт нерухомого майна,об’єкт незавершеного будівництва у зв’язку з його знищенням (скачати)

2918 Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна (скачати)

2919 Державна реєстрація права власності та інших речових прав на земельну ділянку, реєстрація яких проведена до 1 січня 2013 у зв’язку з втратою, пошкодженням чи зіпсуванням відповідного державного акта (скачати)

2920 Державна реєстрація іншого речового права (скачати)

2921 Надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (скачати)

2922 Державна реєстрація обтяжень нерухомого майна (скачати)

2923 Внесення змін до записів до Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (скачати)

2924 Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно (скасування державної реєстрації прав) (скачати)

2925 Державна реєстрація права власності у зв’язку з передачею майна у власність фізичним та юридичним особам, що вийшли із складу засновників (учасників) юридичної особи (скачати)

2926 Державна реєстрація права власності у зв’язку із виділенням нерухомого майна в натурі власникам майнових паїв членів колективних сільськогосподарських підприємств (скачати)


3001 Державна реєстрація фізичної особи-підприємця (скачати)

3002 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця (скачати)

3003 Державна реєстрація включення відомостей про фізичну особу-підприємця, зареєстровану до 1 липня 2004 року (скачати)

3004 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця у разі її смерті, оголошення її померлою або визнання фізичної особи-підприємця безвісно відсутньою (скачати)

3005 Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців (скачати)

3006 Державна реєстрація створення юридичної особи (у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу) (скачати)

3007 Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи (скачати)

3008 Державна реєстрація змін до відомостей про відокремлений підрозділ юридичної особи (скачати)

3009 Державна реєстрація включення відомостей про юридичну особу,зареєстровану до 1 липня 2004року (скачати)

3010 Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту (скачати)

3011 Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення юридичної особи в результаті її ліквідації (скачати)

3012 Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи (скачати)

3013 Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення (скачати)

3014 Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її реорганізації (скачати)

3015 Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу (скачати)

3016 Надання витягу з Єдиного державного реєстру (скачати)

3017 Надання документації, що міститься в реєстраційній справі у паперовій формі (скачати)

3018 Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа (скачати)

3019 Державна реєстрація рішення про виділ юридичної особи (скачати)

3020 Державна реєстрація рішення про припинення юридичної особи (скачати)

3021 Державна реєстрація змін складу комісії з припинення (комісія з реорганізації ліквідаційної комісії) юридичної особи (скачати)


3301 Надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (скачати)


Міськрайонне управління у Ковельському районі та м.Ковель Головного управління Держгеокадастру у Волинській області

0601 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (скачати)

0602 Надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (скачати)

0603 Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру (скачати)

0604 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку (скачати)

0605 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей про межі частини земельної ділянки, на яку поширюються права суборенди, сервітуту, з видачею витягу (скачати)

0608 Видача довідки з державної статистичної звітності з кількісного обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками земель, землекористувачами, угіддями (скачати)

0609 Виправлення технічної помилки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущеної органом, що здійснює його ведення, з видачею витягу (скачати)

0610 Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою (скачати)

0611 Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) (скачати)

0612 Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи державного земельного кадастру, кадастрової карти(плану) (скачати)

Ковельський міськрайонний відділ управління ДСНС України у Волинській області

1404 Реєстрація Декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (скачати)

Головне управління Держпродспоживслужби у Волинській області

1410 Видача експлуатаційного дозволу операторам ринку, що провадять діяльність, пов’язану з виробництвом та\або зберіганням харчових продуктів тваринного походження (скачати)

1411 Видача експлуатаційного дозволу для провадження діяльності: на потужностях (об’єктах) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження, на потужностях (об’єктах) з виробництва, змішування та приготування кормових добавок, преміксів і кормів (скачати)

Головне територіальне управління юстиції у Волинській області

2801 Видача свідоцтва про державну реєстрацію шлюбу(шлюб за добу) (скачати)

Ковельський районний відділ управління Державної міграційної служби України у Волинській області

3107 Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25- і 45- річного віку (скачати)

3113 Видача паспорта громадянина України у формі картки по досягненню 14-річного віку (вперше) (скачати)

3114 Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку зі зміною інформації, внесеної до паспорта (прізвища, імені, по батькові, дати народження) (скачати)

3115 Оформлення і видача паспорта громадянина України з безконтактним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) у зв’язку із досягненням 25-ти чи 45-ти річного віку особою,яка має паспорт зразка 1994 року (за бажанням) (скачати)

3116 Оформлення і видача паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм (скачати)

3117 Оформлення, видача та обмін паспорта громадянина України для виїзду за кордон з безконтактним електронним носієм особам, які не досягли 16-річного віку (скачати)

3118 Оформлення та видача паспорта громадянина України з безконтактним електронним носієм у разі обміну паспорта громадянина України зразка 1994 року (у формі книжечки) в зв’язку з непридатністю паспорта для подальшого використання (скачати)


Головне територіальне управління юстиції у Волинській області

3201 Державна реєстрація включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (скачати)

3202 Державна реєстрація створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки (скачати)

3203Державна реєстрація змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів (скачати)

3204 Державна реєстрація рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки (скачати)

3205 Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки (скачати)

3206 Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації (скачати)

3207 Державна реєстрація припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації (скачати)

3208 Державна реєстрація включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (скачати)

3209 Державна реєстрація створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок (скачати)

3210 Державна реєстрація змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів (скачати)

3211 Державна реєстрація рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок (скачати)

3212 Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок (скачати)

3213 Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок (скачати)

3214 Державна реєстрація припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації (скачати)

3215 Державна реєстрація включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (скачати)

3216 Державна реєстрація створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців (скачати)

3217 Державна реєстрація змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів (скачати)

3218 Державна реєстрація рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців (скачати)

3219 Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців (скачати)

3220 Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації (скачати)

3221 Державна реєстрація припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації (скачати)

3222 Державна реєстрація включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (скачати)

3223 Державна реєстрація створення громадського об’єднання (скачати)

3224 Державна реєстрація змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів (скачати)

3225 Державна реєстрація рішення про виділ громадського об'єднання (скачати)

3226 Державна реєстрація рішення про припинення громадського об'єднання (скачати)

3227 Державна реєстрація рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання (скачати)

3228 Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання (скачати)

3229 Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації (скачати)

3230 Державна реєстрація припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації (скачати)

3231 Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання (скачати)

3232 Державна реєстрація внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання (скачати)

3233 Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання (скачати)

3234 Державна реєстрація включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (скачати)

3235 Державна реєстрація створення структурного утворення політичної партії (скачати)

3236 Державна реєстрація змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань (скачати)

3237 Державна реєстрація рішення про припинення структурного утворення політичної партії (скачати)

3238 Державна реєстрація зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії (скачати)

3239 Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації (скачати)

3240 Державна реєстрація припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації (скачати)

Комунальне підприємство «Волинське обласне бюро технічної інвентаризації»

4001 Виготовлення Технічного паспорта на житловий (садовий, дачний) будинок площею до 400 м²  (первинна інвентаризація) (скачати)

4002 Виготовлення Технічного паспорта на житловий (садовий, дачний) будинок площею до 300 м² (первинна інвентаризація) (скачати)

4003 Виготовлення Технічного паспорта на житловий (садовий, дачний) будинок площею до 200 м² (первинна інвентаризація) (скачати)

4004 Виготовлення Технічного паспорта на житловий (садовий, дачний) будинок площею до 100 м² (первинна інвентаризація) (скачати)

4005 Виготовлення Технічного паспорта на кооперативну або інвестиційну квартиру (первинна інвентаризація) (скачати)

4006 Виготовлення Технічного паспорта на квартиру (після вчинення нотаріальних дій) (скачати)

4007 Виготовлення Технічного паспорта на  житловий (садовий, дачний) будинок (після вчинення нотаріальних дій  до 2005р.) (скачати)

4008 Виготовлення Технічного паспорта на  житловий (садовий, дачний) будинок (після вчинення нотаріальних дій  після 2005р.) (скачати)

4009 Виготовлення Технічного паспорта на  гараж  (в гаражному кооперативі) (первинна інвентаризація) (скачати)

4010 Виготовлення Технічного паспорта на  гараж  (в гаражному кооперативі)  (після вчинення нотаріальних дій)(скачати)

4011 Виготовлення Технічного паспорта для приватизації державного житлового фонду (скачати)

4012 Виготовлення Технічного паспорта на житловий (садовий, дачний) будинок площею до 300 м2 або господарські будівлі до 100 м2 з відміткою про проведене Технічне обстеження (скачати)

4013 Виготовлення довідки про надання інформації про зареєстроване/незареєстроване право на об'єкт нерухомого майна (скачати)

4014 Виготовлення висновку про можливість поділу житлового будинку (скачати)

4015 Виготовлення Звіту про проведення технічного огляду житлового (дачного, садового) будинку на його відповідність ДБН (скачати)

 


 


 


 

Перелік адміністративних послуг станом 01.01.2018р.:

01.Відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету Ковельської міської ради:
01 01 Надання містобудівних умов і обмежень забудови земельної ділянки (скачати)
01 02 Надання (внесення змін) будівельних паспортів забудови земельних ділянок (скачати)
01 03 Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами (скачати)
01 04 Видача паспорта прив’язки  тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності (скачати)
01 06 Надання дозволу на розміщення пересувної малої архітектурної форми та укладення договору особистого строкового сервітуту.(скачати)
01 11 Видача висновку про погодження документації із землеустрою . (скачати)
01 12 Присвоєння об’єкту нерухомого майна адреси.(скачати)
01 13 Надання викопіювання з топографічної зйомки міста М 1: 500, М 1 : 2000 або з генерального плану м.Ковеля М 1 : 5000.(скачати)
01 14 Рішення про переведення  житлових приміщень у нежитлові та нежитлових приміщень у житлові.(скачати)
01 15 Надання повідомлення про можливість розміщення тимчасової споруди для здійснення підприємницької діяльності (скачати)
01 16 Надання висновку щодо вибору території для містобудівних потреб (скачати)

03. Відділом економічного розвитку та торгівлі.
03 02 Погодження режимів роботи підприємств, установ та організацій сфери обслуговування . (скачати)

06 Управлінням Держгеокадастру в Ковельському районі Волинської області

06 01 Видача витягу з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки. (скачати)
0602 Надання відомостей з Державного земельного кадастру у формі витягу з державного земельного кадастру про земельну ділянку(скачати)
0603 Державна реєстрація земельної ділянки з видачею витягу з державного земельного кадастру (скачати)
0604 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей (змін до них) про земельну ділянку(скачати)
0605 Внесення до Державного земельного кадастру відомостей  (змін до відомостей) про межі частини земельної ділянки, на яку поширюється право суборенди,  сервітуту, з видачею витягу (скачати)
06 08 Видача довідки з державної статистичної звітності з кількісного обліку земель про наявність земель та розподіл їх за власниками, землекористувачами, угіддями . (скачати)
06 09 Виправлення технічної помлки у відомостях з Державного земельного кадастру, допущених органом що здійснює його ведення,  з видачею витягу (скачати)
0610 Видача відомостей з документації із землеустрою, що включена до Державного фонду документації із землеустрою (скачати)
0611 Видача довідки про наявність та розмір земельної частки (паю), довідки про наявність у державному земельному кадастрі відомостей про одержання у власність земельної ділянки у межах норм безоплатної приватизації за певним видом її цільового призначення (використання) (скачати)
0612 Надання відомостей з державного земельного кадастру у формі викопіювання з картографічної основи державного земельного кадастру, кадастрової карти (плану) (скачати)

13 Відділ обліку, розподілу та приватизації житла виконавчого комітету.

13 08 Реєстрація місця проживання особи. (скачати)
13 09 Зняття з реєстрації місця проживання особи. (скачати)
13 10 Реєстрація місця проживання малолітньої дитини. (скачати)
13 11 Реєстрація місця перебування особи. (скачати)
13 12 Видача довідки про реєстрацію місця проживання (перебування) особи, про зняття з реєстрації місця проживання. (скачати)

15 Відділом земельних ресурсів виконавчого комітету.
15 01 Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою та передачі безоплатно у приватну власність земельної ділянки . (скачати)
15 02 Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою та надання в оренду земельної ділянки. (скачати)
15 03 Рішення про затвердження технічної документації із землеустрою щодо складання державного акта на право власності на земельну ділянку при її поділі. (скачати)
15 04 Надання земельних ділянок із земель Ковельської міської ради у межах норм безоплатної приватизації для будівництва і обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд, згідно черговості (скачати)
15 05 Рішення про продаж земельних ділянок комунальної власності .(скачати)
15 06 Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо відведення та надання земельної ділянки у власність або в користування( постійне чи оренду) (скачати)
15 07 Надання дозволу на складання проекту землеустрою. (скачати)
15 08 Надання дозволу на розроблення документації із землеустрою, що є підставою для формування земельної ділянки при передачі (наданні) її у власність (користування). (скачати)
15 09 Оформлення договорів оренди землі. (скачати)
15 10 Рішення про поновлення договору оренди землі. (скачати)
15 11 Рішення про надання згоди на передачу в суборенду орендованої землі.(скачати)
15 12 Рішення про затвердження проекту землеустрою щодо зміни цільового призначення земельної ділянки(скачати)
15 13 Рішення про надання згоди на об’єднання земельних ділянок(скачати)
15 14 Рішення про дострокове припинення права користування земельною ділянкою(скачати)
15 15 Рішення про надання дозволу на розроблення проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки комунальної власності (технічну документацію щодо встановлення меж земельної ділянки в натурі) та/або проведення її експертної оцінки ( викуп земельної ділянки на якій розміщується об'єкт нерухомого майна).(скачати)
15 16 Надання довідки про наявність у фізичної особи земельних ділянок (скачати)
15 17 Оформлення додаткової угоди до договору оренди землі.(скачати)
15 18Рішення про внесення змін до рішення міської ради, пов'язаного з земельними правовідносинами. (скачати)
15 19 Надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки для розширення власної присадибної ділянки (скачати)
15 20 Надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки на присадибних ділянках своїх батьків або родичів (скачати)
15 21 Надання дозволу на складання проекту землеустрою щодо відведення земельної ділянки з метою розширення власної земельної ділянки шляхом викупу (скачати)
15 22 Надання земельних ділянок із земель Ковельської міської ради у межах норм безоплатної приватизації для будівництва і обслуговування житлових будинків, господарських будівель і споруд учасникам бойових дій, які брали безпосередню участь в антитерористичній операції, та сім’ям, члени яких загинули під час участі в АТО, згідно Регламенту (скачати)

21 Управління соціального захисту населення
21 01 Призначення та виплата допомоги у зв'язку з вагітністю та пологами
(скачати)
21 02 Надання населенню субсидій для відшкодування витрат на оплату  житлово-комунальних послуг(скачати)
21 03 Призначення та виплата допомоги на дітей одиноким матерям (скачати)
21 04 Призначення та виплата частини невикористаної  суми  субсидії для відшкодування витрат на оплату послуг з газо-, електропостачання для індивідуального опалення (монетизація субсидії) (скачати)
21 05 Призначення та виплата тимчасової допомоги дітям, батьки яких ухиляються від сплати аліментів, не мають можливості утримувати дитину або місце проживання їх невідоме (скачати)
21 06 Призначення та виплата державної соціальної допомоги особам, які не мають права на пенсію, та інвалідам (скачати)
21 07 Призначення та виплата щомісячної грошової допомоги особі, яка проживає разом з інвалідом 1 чи 11 групи внаслідок психічного розладу, який за висновком лікарської комісії  медичного закладу потребує постійного стороннього догляду, на догляд за ним (скачати)
21 08 Призначення та виплата державної соціальної допомоги малозабезпеченим сім'ям (скачати)
21 09 Призначення та виплата державної соціальної допомоги інвалідам з дитинства та дітям-інвалідам (скачати)
21 15 Призначення та виплата допомоги при усиновленні дитини (скачати)
21 16 Призначення  щомісячної компенсаційної виплати особі, яка здійснює догляд за інвалідом І групи або особою, яка досягла 80-річного віку(скачати)
21 17 Призначення та виплата допомоги при народженні дитини (скачати)

28  Ковельський  міський відділ державної реєстрації актів цивільного стану ГТУЮ у Волинській області 
28 08 Видача свідоцтва про державну реєстрацію шлюбу(шлюб за добу) (скачати)

29 Cектор реєстраційної роботи центру надання адміністративних послуг:
29 01 Державна реєстрація права власності на новозбудований об”єкт нерухомого майна(житловий будинок, садовий, дачний будинок, нежитлове приміщення), побудоване після 05 серпня 1992 року (скачати)
29 02 Державна реєстрація права власності  об”єкта нерухомого майна,  будівництво якого здійснено до 5 серпня 1992. (скачати)
29 03 Державна реєстрація права власності  на об”єкт нерухомого майна право власності на який зареєстровано у реєстрі прав власності, який був чинний до 01.01.2013(перереєстрація).(скачати)
29 04 Державна реєстрація права власності на об”єкт нерухомого майна  державної або комунальної власності, будівництво, якого завершено та право власності на який не зареєстровано  до 01.01.2013, за відсутності документа, що посвідчує набуття права державної або комунальної власності.(скачати)
29 05 Державна реєстрація права власності реконструйованого об”єкта нерухомого майна. (в тому числі в результаті переведення об”єкта нерухомого майна із житлового у нежитловий або навпаки) (скачати)
29 06 Державна реєстрація права власності  у зв”язку з передачею майна у власність юридичної особи як внесок(внесення  майна до статутного (складеного) капіталу (статуного фонду)вступні, членські та цільові внески членів кооперативу .Державна реєстрація права власності  у зв”язку з передачею майна у власність  фізичним та юридичним особам майна у результаті припинення(ліквідації чи реорганізації)  юридичної особи або виділу з неї нової юридичної особи(скачати)
29 07 Державна реєстрація права власності  у зв”язку з передачею майна у власність  фізичним та юридичним особам майна у результаті припинення(ліквідації чи реорганізації)  юридичної особи або виділу з неї нової юридичної особи(скачати)
29 08 Державна реєстрація права власності у зв”язку з поверненням майна у власність реабілітованим громадянам(скачати)
29 09 Державна реєстрація права власності на земельну ділянку( первинна реєстрація).(скачати)
29 10 Державна реєстрація права власності на сформовану земельну ділянку шляхом поділу або об”єднання раніше сформованих земельних ділянок(скачати)
29 11 Державна реєстрація права власності на об”єкт нерухомого майна, що створюється шляхом поділу(у тому числі у результаті виділення окремого об”єкта нерухомого майна із складу ОНМ, що складається з 2 або більше об”єктів, виділу частки або об”єднання кількох об”єктів)(скачати)
29 12 Державна реєстрація права власності на  підставі рішення власника майна,уповноваженого ним органу про передачу об”єкта нерухомого майна з державної у комунальну власність чи з комунальної у державну власність або з приватної у державну чи комунальну власність(скачати)
29 13 Державна реєстрація прав на окремий індивідуально визначений об”єкт нерухомого майна(квартира,житлове, нежитлове  приміщення тощо) будівництво якого здійснювалось із залученням коштів фізичних і юридичних осіб або у результаті діяльності житлового, житлово-будівельного, дачного,гаражного чи іншого кооперативу(скачати)
29 14 Державна реєстрація  майнових прав на об”єкт нерухомого майна.(скачати)
29 15 Державна реєстрація  права власності на об”єкт незавершеного будівництва(скачати)
29 16 Державна реєстрація  права власності на об”єкт незавершеного будівництва, що підлягає приватизації(скачати)
29 17 Державна реєстрація  припинення права власності на об”єкт нерухомого майна,об”єкт незавершеного будівництва у зв”язку з його знищення(скачати)
29 18 Взяття на облік безхазяйного нерухомого майна(скачати)
29 19 Державна реєстрація права власності  та інших речових прав на земельну дліянку, реєстрація яких проведена до 1 січня 2013 у зв”язку з втратою,пошкодженням чи зіпсуванням відповідного держакта.(скачати)
29 20 Державна реєстрація договору оренди (права постійного користування, інших речових прав) (скачати)
29 21 Надання інформаційної довідки з Державного реєстру речових прав на нерухоме майно(скачати)
29 22  Державна реєстрація  обтяжень (скачати)
29 23 Внесення запису про скасування державної реєстрації прав. (скачати)
29 24 Скасування запису Державного реєстру речових прав на нерухоме майно(скасування на підставі рішення суду, а саме рішення держреєстратора про взяття на облік безхазяйного майна або рішення   про внесення змін до запису) (скачати)

30 Cектор реєстраційної роботи центру надання адміністративних послуг
30 01 Державна реєстрація фізичної особи-підприємця (скачати)
30 02 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця за її рішенням 
(скачати)
30 03 Державна реєстрація включеня відомостей про фізичну особу-підприємця 
(скачати)
30 04 Державна реєстрація припинення підприємницької діяльності фізичної особи-підприємця  у разі її смерті, оголошення її померлою або визнання фізичної особи-підприємця безвісно відсутньою
(скачати)
30 05 Державна реєстрація змін до відомостей про фізичну особу-підприємця
(скачати)
30 06 Державна реєстрація створення  юридичної особи ( у тому числі в результаті виділу, злиття, перетворення, поділу)
(скачати)
30 07 Державна реєстрація створення відокремленого підрозділу юридичної особи
(скачати)
30 08 Державна реєстрація змін до відомостей про  відокремений підрозділ юридичної особи.
(скачати)
30 09 Державна реєстрація включеня відомостей про юридичну особу, зареєстровану до 1 липня 2004року
(скачати)
30 10 Державна реєстрація переходу юридичної особи на діяльність на підставі модельного статуту. Державна реєстрація переходу юридичної особи з модельного статуту на діяльність на підставі власного установчого документа
(скачати)
30 11 Державна реєстрація рішення про відміну рішення про  припинення юридичної особи в результаті її ліквідації
(скачати)
30 12 Державна реєстрація припинення відокремленого підрозділу юридичної особи
(скачати)
30 13 Державна реєстрація припинення юридичної особи в результаті її ліквідації на підставі рішення про припинення
(скачати)
30 14 Державна реєстрація  припинення  юридичної особи в результаті її реорганізації
(скачати)
30 15 Державна реєстрація змін до відомостей про юридичну особу
(скачати)
30 16 Надання витягу з Єдиного державного реєстру
(скачати)

31 Ковельський районний відділ управління Державної міграційної служби України у Волинській області
31 07 Вклеювання до паспорта громадянина України фотокартки при досягненні 25 і 45 – річного віку.(скачати)

32 Реєстрація громадських формувань

32 01 включення відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (скачати)
32 02 державна реєстрації створення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки (скачати)
32 03 державна реєстрації змін до відомостей про творчу спілку, територіальний осередок творчої спілки, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів (скачати)
32 04 державна реєстрації рішення про припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки (скачати)
32 05 державна реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) творчої спілки, територіального осередку творчої спілки (скачати)
32 06 державна реєстрації припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті ліквідації (скачати)
32 07 державна реєстрації припинення творчої спілки, територіального осередку творчої спілки в результаті реорганізації (скачати)
32 08 державна реєстрації включення відомостей про професійну спілку, об’єднання професійних спілок, організацію професійних спілок, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (скачати)
32 09 державна реєстрації створення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок (скачати)
32 10 державна реєстрації змін до відомостей про професійну спілку, організацію професійних спілок, об’єднання професійних спілок, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів (скачати)
32 11 державна реєстрації рішення про припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок (скачати)
32 12 державна реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок (скачати)
32 13 державна реєстрації припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок (скачати)
32 14 державна реєстрації припинення професійної спілки, організації професійних спілок, об’єднання професійних спілок в результаті реорганізації (скачати)
32 15 державна реєстрації включення відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, зареєстровані до 01 липня 2004 року, відомості про які не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (скачати)
32 16 державна реєстрації створення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців (скачати)
32 17 державна реєстрації змін до відомостей про організацію роботодавців, об’єднання організацій роботодавців, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів (скачати)
32 18 державна реєстрації рішення про припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців (скачати)
32 19 державна реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців (скачати)
32 20 державна реєстрації припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті ліквідації (скачати)
32 21 державна реєстрації припинення організації роботодавців, об’єднання організацій роботодавців в результаті реорганізації (скачати)
32 22 державна реєстрації включення відомостей про громадське об'єднання, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (скачати)
32 23 державна реєстрації створення громадського об’єднання (скачати)
32 24 державна реєстрації змін до відомостей про громадське об'єднання, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань, у тому числі змін до установчих документів (скачати)
32 25 державна реєстрації рішення про виділ громадського об'єднання (скачати)
32 26 державна реєстрації рішення про припинення громадського об'єднання (скачати)
32 27 державна реєстрації рішення про відміну рішення про припинення громадського об'єднання (скачати)
32 28 державна реєстрації  зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) громадського об'єднання (скачати)
32 29 державна реєстрації припинення громадського об'єднання в результаті його ліквідації (скачати)
32 30 державна реєстрації припинення громадського об'єднання в результаті його реорганізації (скачати)
32 31 державна реєстрації створення відокремленого підрозділу громадського об'єднання (скачати)
32 32 державна реєстрації внесення змін до відомостей про відокремлений підрозділ громадського об'єднання (скачати)
32 33 державна реєстрації припинення відокремленого підрозділу громадського об'єднання (скачати)
32 34 державна реєстрації включення відомостей про структурне утворення політичної партії, зареєстроване до 01 липня 2004 року, відомості про яке не містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (скачати)
32 35 державна реєстрації створення структурного утворення політичної партії (скачати)
32 36 державна реєстрації змін до відомостей про структурне утворення політичної партії, що містяться в Єдиному державному реєстрі юридичних осіб, фізичних осіб – підприємців та громадських формувань (скачати)
32 37 державна реєстрації рішення про припинення структурного утворення політичної партії (скачати)
32 38 державна реєстрації зміни складу комісії з припинення (комісії з реорганізації, ліквідаційної комісії) структурного утворення політичної партії (скачати)
32 39 державна реєстрації припинення структурного утворення політичної партії в результаті його ліквідації (скачати)
32 40 державна реєстрації припинення структурного утворення політичної партії в результаті його реорганізації (скачати)
32 41 видача документів, що містяться в реєстраційній справі відповідної юридичної особи, громадського формування, що не має статусу юридичної особи, фізичної особи – підприємця (скачати)

33 Надання відомостей з Державного земельного кадастру
33 01 Надання відомостей з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (скачати)

-Законом України “Про дозвільну систему про дозвільну систему у сфері господарської діяльності” (від 6 вересня 2005 року № 2806-IV) (скачати);
-нормативно-правовими документами, що регулюють порядок надання документів дозвільного характеру місцевими дозвільними органами.

- Постановою "Про заходи щодо упорядкування видачі документів дозвільного характеру
у сфері господарської діяльності" № 526 від 21.05.09р. (скачати)

                                         ПЕРЕЛІК ДОКУМЕНТІВ ДОЗВІЛЬНОГО ХАРАКТЕРУ, ЯКІ ВИДАЮТЬСЯ У ЦЕНТРІ НАДАННЯ АДМІНПОСЛУГ

КОВЕЛЬСЬКОЇ МІСЬКОЇ РАДИ

Декларація відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства (скачати)
1.Відділ містобудування та архітектури виконавчого комітету Ковельської міської ради:

01.01.Надання дозволу на розміщення зовнішньої реклами та дозволу на       розміщення  рекламного засобу. 
01.05. Анулювання дозволу на розміщення зовнішньої реклами
01.07.Встановлення пріоритету на розміщення зовнішньої реклами .
01.08. Переоформлення дозволу на розміщення зовнішньої реклами .
01.09.Продовження строку дії дозволу на розміщення зовнішньої реклами .
01.10.Порядок внесення змін до дозволу на розміщення зовнішньої реклами .

4.Ковельський міськрайонний відділ Управління
ДСНС України у Волинській області

4.1.Реєстрація в органах державного пожежного нагляду декларації про  відповідність об»єкта вимогам законодавства  з питань пожежної безпеки.

5. Державний заклад “Ковельська районна санітарно-епідеміологічна станція”:

5.1.Надання експлуатаційного дозволу операторам потужностей( об»єктів), які
здійснюють введення в обіг харчових продуктів.

5.2.Надання експлуатаційного дозволу операторам потужностей(об»єктів), що займаються виробництвом харчових продуктів.
6. Державний заклад “Управління ветеринарної медицини в м.Ковелі”:

6.1.Видача експлуатаційного дозволу для потужностей (об”єктів) з виробництва  харчових продуктів, підконтрольних ветеринарній службі.
6.2.Видача експлуатаційного дозволу операторам потужностей (об”єктів) з переробки неїстівних продуктів тваринного походження.
9. Інспекція   державного архітектурно-будівельного контролю у Волинській області.

(документи приймаються в Луцькому ЦНАП)
9.1. Дозвіл на виконання будівельних робіт.
9.2. Сертифікат відповідності.
9.3. Декларація про початок виконання будівельних робіт.
9.4. Декларація про готовність об»єкта до експлуатації.

ПЕРЕЛІК  МІСЦЕВИХ ДОЗВІЛЬНИХ ОРГАНІВ (скачати)

 

1. Ковельський РВ ГУ МНС України у Волинській області

(45000, м.Ковель, вул.Міцкевича, 23А, тел.(03352) 3 38 76)

Ви хочете розпочати власну справу. Зареєстрували свою підприємницьку діяльність, отримали свідоцтво про державну реєстрацію, стали на облік в Управлінні статистики (для юридичних осіб), Податковій інспекції, Пенсійному фонді, Фондах соціального страхування: від безробіття, тимчасової втрати працездатності, нещасних випадків на виробництві; маєте орендоване або власне приміщення для здійснення діяльності. Але, відповідно до законодавства та для забезпечення власної безпеки, необхідним кроком є і отримання дозволу на початок роботи від органів державного пожежного нагляду.

Дозвіл обов’язково мають отримати господарюючі суб’єкти, які

(відповідно до ст.10 ЗУ “Про пожежну безпеку"):

- починають господарську діяльність (усі нові підприємства, що належать до категорії вибухопожежонебезпечних ( з наявністю приміщень виробничого, складського та іншого призначення ) чи об’єктів з масовим перебуванням людей ( 50 і більше осіб ) або містяться на території чи всередині таких об’єктів;

- впроваджують нові технології; вводять в експлуатацію нові або реконструйовані об’єкти;

- використовують у виробництві нові пожежонебезпечні машини, механізми, устаткування чи виготовляють пожежонебезпечну продукцію;

- орендують приміщення (за винятком випадків, вказаних нижче).

Дозвіл не вимагають, якщо господарюючий суб’єкт:

- вводить в експлуатацію нові та реконструйовані об’єкти, що їх приймає державна комісія;

- орендує приміщення , власник якого вже має дозвіл (при умові коли орендарі не змінюють функціональне призначення об’єкта і не проводять його перепланування), крім потенційно небезпечних об’єктів;

- орендує торговельні місця, кіоски та контейнери, якщо їх розміщено на ринках за схемою, погодженою з органами пожежного нагляду;

- належить до категорії підприємств на які поширюється декларативний принцип.


 Характерні порушення вимог щодо пожежної безпеки та типові вимоги державного
пожежного нагляду в процесі проведення експертизи протипожежного стану
об'єкта (скачати)

           ЗАПОЧАТКУВАННЯ ГОСПОДАРСЬКОЇ ДІЯЛЬНОСТІ

ЗА ДЕКЛАРАТИВНИМ ПРИНЦИПОМ
 

Декларативний принцип означає, що господарюючий суб’єкт перед початком своєї діяльності не отримує дозвіл, а лише повідомляє органи державного пожежного нагляду, що їх матеріально-технічна база відповідає протипожежним вимогам, та укладає договір страхування цивільної відповідальності перед третіми особами стосовно відшкодування наслідків можливої шкоди.

            

              Декларативний принцип застосовують за таких обставин:

- якщо об’єкти  не належать до потенційно небезпечних, вибухопожежонебезпечних та об’єктів з масовим перебуванням людей, а також не розміщуються на території або всередині таких об’єктів;

- якщо не змінюється функціональне призначення об’єктів та орендованих приміщень і не проводиться їх перепланування.

 
До відома суб’єктів господарювання.

З 1 липня 2013 року набрала чинності Постанова Кабінету Міністрів України від 05.06.2013 року № 440 «Про затвердження Порядку подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки». Цей Порядок визначає процедуру подання і реєстрації декларації відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки (далі - декларація), що дає право на початок роботи новоутворених підприємств, початок використання суб’єктом господарювання об’єктів нерухомості (будівель, споруд, приміщень або їх частин) (далі - об’єкти нерухомості). Дана декларація розробляється суб'єктом господарювання які розпочинають господарську діяльність. Об’єкт суб’єктів господарювання, повинні оформляти та подавати або надсилати рекомендованим листом за місцем розташування об'єкта нерухомості дану декларацію відповідності матеріально-технічної бази суб’єкта господарювання вимогам законодавства з питань пожежної безпеки до державного адміністратора або територіального органу Державної служби надзвичайних ситуацій.
Суб'єкт господарювання з високим ступенем прийнятного ризику разом з декларацією подає позитивний висновок за результатами оцінки (експертизи) протипожежного стану підприємства, об'єкта чи приміщення. Оцінка протипожежного стану проводиться суб'єктом господарювання, який одержав відповідну ліцензію.
Декларація не подається:
у разі використання торгівельних місць, кіосків та контейнерів, якщо їх розміщено на ринку відповідно до схеми, погодженої з органом державного пожежного нагляду;
орендарем об’єкта нерухомості (особою, яка використовує об’єкт нерухомості за цивільно-правовим договором, що не передбачає перехід права власності на такий об’єкт) за умови, що декларацію на об’єкт нерухомості зареєстровано його власником.
У разі відсутності у суб’єкта господарювання даної декларації, керівника об’єкту буде притягнуто до адміністративної відповідальності за ст. 164 Кодексу України про адміністративні правопорушення. За додатковою інформацією просимо звертатись до державних адміністраторів (м. Ковель вул. Незалежності, 73 та до Ковельського міськрайонного відділу управління Державної служби надзвичайних ситуацій України у Волинській області м. Ковель вул. Міцкевича, 23 А).

Ковельський міськрайонний відділ
У ДСНС України у Волинській області

 

Орган державного пожежного нагляду під час проведення планових перевірок суб”єктів господарювання, які зареєстровані за декларативним принципом, окрім питань дотримання законодавства з питань пожежної безпеки, перевіряє достовірність наданої суб”єктом господарювання інформації стосовно відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства. 

Конструктивні характеристики та категорії приміщень за пожежною небезпекою (скачати)

2. Ковелький міськрайвідділ управління МВС

України у Волинській області
(м.Ковель, вул.Незалежності, 119а, )

Надання дозволу на оформлення замовлення на виготовлення печаток і штампів (скачати)
Скасовано Наказ 158/ 18896 від 09.02.2011р. Виготовити печатку можна без дозволу МВ УВВС.

3. Відділ містобудування та архітектури 

виконавчого комітету Ковельської міської ради

(м.Ковель, вул.Незалежності, 73, к.104, 103, 108, тел. (3352)6 17 39, 6 17 40)

Що необхідно знати про процедури в будівництві (скачати)

4. Державне управління охорони навколишнього природнього середовища

 у Волинській області

 (43025, м.Луцьк, вул. Суворова, 20, тел. (8 22 28 17 40)

Враховуючи, щл територіальні органи Мінприроди діють тільки в обласних центрах та є дозвільними органами обласного рівня, компетенція видачі документів дозвільного характеру з питань охорони навколишнього середовища належить Державному управлінню ОНПС у Волинській області.

1) Дозвіл на спеціальне водокористування(скачати);

2) Дозвіл на розміщення та ліміт на утворення і розміщення відходів (скачати);

3) Дозвіл на викиди забружнюючих речовин в атмосферне повітря стаціонарними джерелами (скачати);

4) Дозвіл на виробництво, зберігання, транспортування, утилізацію отруйних речовин” (скачати);

5) Дозвіл для здійснення дослідного лову риби та інших водних живих ресурсів в рибогосподарських водних об'єктах в межах природно-заповідного фонду (скачати);

6) Дозвіл для здійснення промислового лову риби та інших водних живих ресурсів в рибогосподарських водних об'єктах в межах природно-заповідного фонду (скачати);

7) Погодження матеріалів для отримання дозволу на спеціальне використання немисливських тварин (скачати);

8) Дозвіл на спеціальне використання природних ресурсів у межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду місцевого значення (скачати);

9) Дозвіл на використання природних ресурсів у межах територій та об'єктів природно-заповідного фонду загальнодержавного значення (скачати);

10)  Дозвіл на використання природних рослинних ресурсів місцевого значення (скачати);

11)   Погодження матеріалів для одержання спеціального дозволу (ліцензії) на провадження виду господарської діяльності “Оптова та роздрібна торгівля пестицидами та агрохімікатами”(скачати);

12) Погодження матеріалів та видача екологічної картки для одержання спеціального дозволу (ліцензії) на користування надрами (скачати).

5. Територіальне управління держгірпромнагляду

(Державного комітету України з промислової безпеки, охорони праці та гірничого нагляду)

по Волинській області

(м.Луцьк, вул.Кравчука, 22-В, тел.8 222 3 90 95, 3 90 87)

Видача дозволів здійснюється виключно в теруправлінні Волинської області м.Луцьк.

Відповідно до вимог Закону України "Про охорону праці", після проведення державної реєстрації підприємства в місцевих органах влади власник, керівник підприємства або підприємець, що використовує працю найманих працівників зобов'язаний:

1. Пройти особисто навчання з питань охорони праці та отримати посвідчення:

- в Навчальному пункті Волинського обласного навчально-курсового комбінату (за адресою м.Ковель,

вул. М. Левицького, 10 , керівник Михалевич Микола Володимирович, тел. 4-84-76 ),

або

-  в ДП "Волинський експертно технічний центр" (за адресою м. Луцьк, вул Кравчука, 22в, керівник Міцура Михайло Юрійович).

 2. Одержати дозвіл на початок роботи та види робіт підприємства, діяльність якого пов"язана з виконанням робіт та експлуатацією об"єктів, машин, механізмів, устаткування підвищеної небезпеки в органі Держгірпромнагляду.
 

3. Створити на робочому місці в кожному структурному підрозділі умови праці відповідно до нормативно-правових актів а також забезпечити додержання вимог законодавства щодо прав працівників у галузі охорони праці. З цією метою забезпечити функціонування системи управління охороною праці, а саме:

- створити службу охорони праці (на підприємстві з кількістю працюючих до 50 осіб функції служби охорони праці можуть виконувати в порядку сумісництва особи, які мають відповідну підготовку, до 20 осіб - до виконання функцій служби охорони праці можуть залучатися сторонні особи на договірних засадах, які мають відповідну підготовку);

- призначити посадових осіб, які забезпечують вирішення конкретних питань охорони праці (електрогосподарства, газового господарства, вантажо-підіймальних механізмів та інших питань), попередньо направивши даних осіб на навчання в навчально-курсовий комбінат, затвердити посадові інструкції про їх обов"язки, права та відповідальність за виконання покладених на них функцій, а також контролювати їх додержання;

- розробити за участю сторін колективний договір та реалізувати комплексні заходи для досягнення встановлених нормативів та підвищення існуючого рівня охорони праці; розробити   і   затвердити положення,   інструкції,   які   діють   в   межах   підприємства   та контролювати їх виконання.

 4. Організувати за свої кошти проведення попереднього (перед прийомом на роботу) медичного огляду,а також періодичних (протягом трудової діяльності) медичних оглядів працівників, зайнятих на важких роботах, роботах з шкідливими чи небезпечними умовами праці, або таких, де є потреба в професійному доборі.

 5. Під час укладання трудового договору проінформувати працівника під розписку про умови праці та про наявність на його робочому місці небезпечних і шкідливих виробничих факторів.

 6. Працівникам під час прийняття на роботу і в процесі роботи проводити за рахунок роботодавця інструктаж, навчання з питань охорони праці, з надання першої долікарської допомоги потерпілим від нещасного випадку і правил поведінки у разі виникнення аварії.

 7. Працівникам, зайнятим на роботах з підвищеною небезпекою або там, де є потреба в професійному доборі, щороку проводити за рахунок роботодавця спеціальне навчання і перевірку знань відповідних нормативно-правових актів з охорони праці.
 8. На роботах із шкідливими і небезпечними умовами праці працівникам видавати безоплатно за встановленими нормами спеціальний одяг, спеціальне взуття та інші засоби індивідуального захисту.
 

9. Проводити фінансування охорони праці (для підприємств незалежно від форм власності, або фізичних осіб, які використовують найману працю, витрати на охорону праці становлять не менше 0,5% від суми реалізованої продукції, на підприємствах, що утримуються за рахунок бюджету - 0,2% від фонду оплати праці).

Якщо Вам необхідна консультація з питань охорони праці, або рекомендації по розробці документації з охорони праці, Ви можете звернутися у відділення виконавчої дирекції Фонду соціального страхування від нещасних випадків на виробництві та професійних захворювань в м. Ковелі до страхового експерта з охорони праці Дуди Петра Івановича, за адресою: м. Ковель, вул Незалежності, 101, тел. 5-15-07.

Перелік робіт та механізмів що вимагають отримання дозволу від територіального органу держгірпромнагляду  (скачати)

7. Державний заклад

«Управління ветеринарної медицини в м.Ковелі»

 Державний департамент ветеринарної медицини з державною інспекцією ветеринарної медицини є урядовим органом державного управління, який діє у складі центрального органу виконавчої влади з питань аграрної політики і реалізує державну політику в галузі ветеринарної медицини.

Ветеринарні документи - документи дозвільного характеру, до яких належать міжнародний ветеринарний сертифікат, ветеринарне свідоцтво,   ветеринарна   картка,    ветеринарна    довідка    та ветеринарно-санітарний паспорт   на   тварину, видані державними інспекторами   ветеринарної   медицини   або   уповноваженими   чи ліцензованими лікарями ветеринарної медицини, що підтверджують ветеринарно-санітарний стан тварини,   якість   та   безпечність продуктів   тваринного   походження,   репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, патологічного матеріалу та кормів.

Ветеринарно-санітарна експертиза   -   комплекс    необхідних лабораторних    та    спеціальних    досліджень   (вірусологічних, бактеріологічних, хіміко-токсикологічних,   патолого-анатомічних, гістологічних, паразитологічних, радіологічних), які проводяться спеціалістами   державної   служби   ветеринарної   медицини   або уповноваженими лікарями ветеринарної медицини, щодо безпечності продуктів тваринного, а на агропродовольчих ринках - і рослинного походження,   репродуктивного матеріалу, біологічних продуктів, ветеринарних препаратів, субстанцій, кормових добавок, преміксів та    кормів,    включаючи   аналіз   виробничої   технології   та технологічного обладнання щодо відповідності ветеринарно - санітарним заходам

Експлуатаційний дозвіл - документ дозвільного характеру, який видається відповідним головним державним інспектором ветеринарної медицини оператору потужностей (об'єктів) на підставі перевірки дотримання цими потужностями (об'єктами) ветеринарно-санітарних заходів і технічних регламентів та дозволяє оператору потужностей (об'єкта)   здійснювати господарську діяльність згідно із Законом «Про ветеринарну медицину».

 8. Ковельський міжрайонний пункт державної інспекції з карантину рослин

Державне управління у сфері карантину рослин здійснюється Кабінетом Міністрів України, центральним органом виконавчої влади з питань аграрної політики, органами Державної служби з карантину рослин України. Завданнями Державної служби з карантину рослин України є:

      - охорона території    України   від   занесення   регульованих шкідливих організмів;

      - виявлення, локалізація і ліквідація регульованих шкідливих організмів;

      - запобігання проникненню регульованих шкідливих організмів у зони, вільні від таких регульованих шкідливих організмів на території України;

       -  здійснення державного контролю за дотриманням карантинного режиму і проведенням заходів з карантину рослин при вирощуванні, заготівлі,   вивезенні,   ввезенні, транспортуванні, зберіганні, переробці, реалізації та використанні об'єктів регулювання;

      - реєстрація осіб, які здійснюють господарську   діяльність, пов'язану з виробництвом та обігом об'єктів регулювання.

Особи, які здійснюють господарську діяльність, пов'язану з виробництвом,    переробкою,   зберіганням,   транспортуванням   і торгівлею рослинами та рослинними   продуктами,   мають   право одержувати від органів Державної служби з карантину рослин України інформацію про фітосанітарний стан на відповідній території, а також зобов'язані:    

     - виконувати фітосанітарні правила та здійснювати фітосанітарні заходи;

     - виконувати розпорядження органів Державної служби з карантину рослин України щодо проведення відповідних карантинних заходів;

зареєструватися у відповідній інспекції з карантину рослин, якщо це вимагається згідно із статтею 27 Закону «Про карантин рослин»;

   - подавати на вимогу спеціалістів Державної служби з карантину рослин України відомості про об'єкти регулювання;

    -  здійснювати систематичний моніторинг земельних угідь, які належать   їм на правах власності або користування, а також потужностей (об'єктів), на яких здійснюється виробництво та/або обіг рослин, продуктів  рослинного походження з метою виявлення регульованих шкідливих організмів;

     -  надавати інспекторам з карантину рослин безперешкодно доступ до об'єктів регулювання на будь-якій стадії виробництва, переробки чи обігу для проведення інспектування, перевірки документації та відбору   зразків   від   об'єктів регулювання для визнання їх фітосанітарного стану в порядку, передбаченому Законом;

       - сприяти проведенню карантинних заходів у карантинних   та прилеглих до них зонах у разі виявлення карантинних організмів;

      -  зберігати усі     фітосанітарні    сертифікати,    карантинні сертифікати та карантинні дозволи протягом одного року починаючи з дати видачі.

Карантин рослин - система заходів, спрямованих на запобігання занесенню та/або поширенню регульованих шкідливих організмів або забезпечення контролю за ними (локалізації);

карантинний сертифікат - документ, який видається органами Державної   служби   з   карантину рослин України та засвідчує фітосанітарний стан об'єктів регулювання, що вивозяться та/або ввозяться у карантинну зону, транспортуються територією України;

пункт карантину рослин - спеціально облаштоване місце, в якому визначається фітосанітарний стан об'єкта регулювання;

фітосанітарний сертифікат    -   сертифікат,   що   засвідчує фітосанітарний стан об'єктів регулювання.

            Правила фітосанітарного    контролю   є   обов'язковими   для виконання органами державної влади та особами. Особи та органи державної влади зобов'язані сприяти державним інспекторам з карантину рослин у виконанні ними своїх повноважень.

(скачати)

Перелік профспілкових організацій, легалізованих на території м. Ковеля (скачати)

Фотогалерея
Оголошення
Програма про наше місто
Посилання на сайти