Дорогі друзі!

Інтернет-ресурс, на якому ви перебуваєте, припинив свою роботу.

Представляємо Вам нову версію сайту Ковельської міської ради: https://kowelrada.gov.ua.

З початку року від ковельчан до міської влади надійшло 1405 звернень

З початку року від ковельчан до міської влади надійшло 1405 звернень

За період з 1 січня по 30 червня 2013 року до виконавчого комітету Ковельської міської ради надійшло 1405 пропозицій, заяв та скарг від громадян міста, що на 190 (13,5%) менше, ніж за відповідний період минулого року. За видом – 96% становлять заяви і 0,4%- скарги. З них: поштою надійшло 1209 (проти 983 за аналогічний період минулого року), на особистому прийомі до міського голови та заступників міського голови зареєстровано 196 звернення громадян( проти 232 за минулий рік).
Заявниками порушено 1433 питання різної тематики, що на 197 або 13,7% більше, ніж за перше півріччя 2012 року.
Кількість звернень, що надійшли від органів влади вищого рівня до виконавчого комітету, порівняно з минулим роком збільшилась на 44,9% і становить 15,4% від загальної кількості звернень. Аналіз питань, з якими звертаються жителі міста до вищестоящих організацій свідчить, що найгострішими є житлово-комунальні питання. Значна кількість звернень до центральних органів влади, облдержадміністрації та міської ради надходить з питань, що відносяться до компетенції комунальних підприємств міста. При розгляді звернень громадян комунальними підприємствами мають місце суттєві недоліки, викликані помилками відповідальних осіб, неврахуванням законних інтересів громадян, ігноруванням їх законних вимог, що в свою чергу породжує неодноразові звернення громадян з одного і того ж питання.
Всього протягом 1 півріччя 2013 року до виконавчого комітету міської ради звернулось 3232 громадян, що на 388 або 12% більше, ніж за аналогічний період 2012 року. Кількість надходження колективних звернень залишилась сталою. Аналізуючи тематику усіх звернень, можна відзначити, що однією з болючих тем, що піднімались у колективних зверненнях громадян, є благоустрій міста, це: проведення робіт по ремонту доріг, облаштування прибудинкових територій, ремонт будинків, дахів, комунікаційних мереж, ліквідування підтоплень прибудинкових територій та вулиць міста.
Аналізуючи тематику звернень громадян з початку року, можна відзначити, що в порівнянні з аналогічним періодом 2012 року на 8,6% збільшилась кількість заяв з питань аграрної політики і земельних відносин, що становить 24,5% від загальної чисельності звернень. Звернення громадян з питань надання дозволу на складання проекту землеустрою та надання в оренду земельних ділянок, узгодження меж землекористування надходять на розгляд у відділ земельних ресурсів та розглядаються згідно вимог Закону України „Про звернення громадян”.
Актуальним у нинішньому році залишаються питання житлово-комунального господарства: проведення капітального ремонту житлових будинків, під”їздів, покрівель, забезпечення будинків холодним та гарячим водопостачанням, забезпечення електроенергією, ремонт доріг, проведення робіт по водовідведенню та ін. В порівнянні з аналогічним періодом минулого року звернень з цих питань збільшилось на 21,5% і становить 33,8% від загальної кількості. Звернення по вищевказаних питаннях розглядаються керівником та спеціалістами відділу комунального господарства міськвиконкому та керівниками комунальних підприємств міста. Звернення , що стосуються ремонтну дахів та комунікаційних мереж будинків розглядаються невідкладно та мають позитивне вирішення. На звернення громадян з питань проведення ремонту доріг, асфальтування, облаштування будинкових територій заявникам, згідно вимог Закону України «Про звернення громадян», надаються письмові відповіді з роз’ясненням щодо можливостей виконання таких робіт.
Щорічно продовжує зменшуватись кількість звернень громадян як письмово, так і на особистих прийомах у міського голови з питань забезпечення житлом, що потребують поліпшення житлових умов (надання житла, надання кімнат в гуртожитках та ін.). За відсутності будівництва житла в місті такі звернення не завжди можливо задовольнити хоча постійно вишукуються можливості допомоги у наданні житла найменш захищеній категорії громадян, які мають пільги.
Чимало ковельчан звертається з питання індивідуального будівництва, реконструкції житла, господарських споруд, встановлення індивідуального опалення в квартирах та ін. Заяви з цих питань розглядаються працівниками управління містобудування та архітектури в терміни, встановлені законодавством.
Однією з тем, що піднімається у зверненнях громадян, залишаються питання соціальної сфери: надання матеріальної допомоги, виплата державних соціальних допомог та ін. Однак, кількість звернень з вказаних питань щорічно зменшується. Так, у першому півріччі 2013 року з вищевказаних питань звернулось 159 громадян, що становить 11,3% від загальної кількості звернень та на 4,8% менше ніж за аналогічний період 2012 року. До виконавчого комітету Ковельської міської ради звернулось: 264 пенсіонера, 128 дітей війни, 160 інвалідів, 37 учасника бойових дій та Великої Вітчизняної війни, 20 багатодітних сімей, 9 одиноких матерів, 4 матері-героїні, 5 учасників ліквідації аварії на ЧАЕС.
Незначна кількість звернень громадян надійшла з питань роботи пасажирського транспорту та зв´язку (37), торгівлі та розвитку підприємницької діяльності (47), праці (10), охорони здоров´я (7) та ін.
У відповідності до ст..22 Закону України «Про звернення громадян» та відповідно до графіка прийому громадян з особистих питань, затвердженого розпорядженням міського голови від 21.03.2011 року № 125 у встановлені дні регулярно проводиться прийом громадян міським головою та його заступниками. Протягом першого півріччя 2013 року на прийомах у керівництва виконавчого комітету Ковельської міської ради побувало 400 громадян, у тому числі в міського голови - 314.
Аналіз даних та вивчення роботи з розгляду звернень громадян та їх об´єднань, контролю за станом цієї роботи у відділах виконавчого комітету Ковельської міської ради свідчить, що начальниками відділів міськвиконкому здійснюється контроль за станом розгляду звернень громадян. Звернення розглядаються з дотриманням вимог Закону України „Про звернення громадян”. Заявникам надаються письмові відповіді по результатам розгляду звернень у термін передбачений законодавством, постійно ведеться роз´яснювальна робота, надаються консультації громадянам про порядок найбільш ефективної реалізації їх конституційного права на звернення.




Ольга Буран, головний спеціаліст по роботі із зверненнями
громадян
 

Читайте також:

16 липня 2013
Ковель VS Covid
Станом на 04.02.2022 
Захворіли за добу: 149
Одужали за добу: 81
Кількість хворих  в стац. МТМО: 45
Фотогалерея
Служба зайнятості
Посилання на сайти