Найчастіше ковельчани піднімають комунальні й соціальні питання

Найчастіше ковельчани піднімають комунальні й соціальні питання

До виконавчого комітету торік надійшло 2602 звернення громадян, що менше, ніж в попередньому році. Електронною поштою отримано - 35, через телефонну “гарячу лінію” - 17. Збільшилась кількість колективних заяв, що становить 8,8% від загальної кількості.
На особистих прийомах керівництва міської влади побували 325 осіб.

З усіх 2630 звернень позитивно вирішено 1246, надано роз’яснення - 1117, відмовлено у задоволені - 39, надіслано за належністю – 13. До остаточного прийняття рішення на контролі перебуває -185.

Найчастіше ковельчани піднімали питання комунального господарства. Це - ремонт доріг, під’їздів та комунікаційних мереж багатоповерхових будинків, благоустрій прибудинкових територій, водовідведення та освітлення вулиць, надання якісних послуг водо- і теплопостачання, встановлення індивідуальних засобів обліку газу.

Впродовж 2017 року від Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, Волинської обласної державної адміністрації до виконавчого комітету надійшло 455 звернень. Моніторинг проблем, з якими жителі міста апелюють до вищестоящих інстанцій, свідчить, що найгострішими залишаються житлово-комунальні (ремонт систем холодного та гарячого водопостачання, надання якісної послуги теплопостачання, ремонт під’їздів в багатоквартирних будинках, благоустрій прибудинкових територій та ін.) та соціального захисту (надання соціальної державної допомоги, призначення субсидії та ін.).

Керівництво міської ради продовжує приділяти особливу увагу проханням, які надходять від учасників АТО та членів їх сімей. Торік їх було -74. Найчастіше в них йдеться про надання земельних ділянок.

Не втрачають актуальності запити щодо аграрної політики та земельних відносин. Таких зареєстровано 320 (проти 508 у 2016 році), з них: надання земельних ділянок в оренду та приватну власність - 162, вирішення земельних спорів - 58, інші - 100.

Ковельчани у звітному періоді потребували вирішення питань будівництва та архітектури: надання дозволу на виготовлення детального плану території, проведення громадських слухань щодо перейменування вулиць міста, укладання договору про пайову участь на розвиток інфраструктури міста, видача містобудівних умов та обмежень на забудову земельних ділянок, сприяння у проведенні робіт по влаштуванню під’їздів до земельних ділянок заявників, незаконне здійснення будівництва та реконструкцій будівель та ін.
До виконавчого комітету у 2017 році звернулось: пенсіонерів - 531, інвалідів 1-3 груп – 325, учасників бойових дій - 33, інвалідів війни - 42, учасників АТО – 147, членів сімей учасників АТО – 48, учасників війни - 13, членів багатодітних сімей - 55, одиноких матерів - 18, учасників ліквідації аварії на ЧАЕС- 1, потерпілих від аварії на ЧАЕС-4.

Ці люди здебільшого просили надати матеріальну допомогу на лікування, забезпечити путівками на лікування, отримати соціальні виплати, субсидії тощо.

Незначна кількість скарг, прохань стосувалася роботи пасажирського транспорту і зв’язку - 37, праці – 13, охорони здоров’я – 42, освіти – 9, культури – 13, сім’ї – 18.

Усі звернення розглядаються з дотриманням вимог Закону України “Про звернення громадян”. Перелік нормативно-правової бази, графік прийому громадян керівництвом виконавчого комітету міської ради, номери “гарячих ліній”, аналітичні довідки про роботу із зверненнями громадян оприлюднені на офіційному веб-сайті міської ради.







Читайте також:

12 січня 2018
Фотогалерея
Анонс
Програма про наше місто
Посилання на сайти