Дорогі друзі!

Інтернет-ресурс, на якому ви перебуваєте, припинив свою роботу.

Представляємо Вам нову версію сайту Ковельської міської ради: https://kowelrada.gov.ua.

Торік у ЦНАПі прийняли майже 67 тисяч відвідувачів

Торік у ЦНАПі прийняли майже 67 тисяч відвідувачів

Центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету ( надалі – центр) створено рішенням Ковельської міської ради №36/55 від 28.03.2013 року.

Його функціонування спрощує порядок отримання мешканцями міста адміністративних послуг (дозволів, погоджень, довідок, рішень тощо), що надаються Ковельською міською радою, її виконавчим комітетом та територіальними органами виконавчої влади. Робота центру організована за принципом «єдиного вікна», тобто прийом документів та видача результатів послуг здійснюється винятково через адміністраторів.

Рішенням міської ради від 23.05.2013 року затверджено «Перелік адміністративних послуг». Їх список постійно доповнюється. На сьогодні їх -157. З них - 139 - надаються відділами виконавчого комітету, 18 - представниками територіальних органів виконавчої влади.

Зокрема, у 2017 році в ЦНАПі діє нова адміністративна послуга щодо видачі витягу з Державного земельного кадастру.

Запроваджено також 11 нових соціальних послуг і на цей час адміністратори приймають документи уже з 13 адміністративних послуг, які надаються управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету

З листопада ЦНАП співпрацює з Ковельським міським відділом державної реєстрації актів цивільного стану ГТУЮ у Волинській області, запровадивши нову послугу “Видача свідоцтва про державну реєстрацію шлюбу» (шлюб за добу).

На кожну послугу розроблено інформаційну та технологічну картки, заявнику видається опис необхідних документів. У центрі можна отримати інформацію про види та терміни, перелік необхідних документів, бланки заяв та консультації. Для зручності відвідувачів центр працює 6 днів на тиждень без перерви на обід, та з 8.00 до 20.00 щовівторка. Адміністратори допомагають заповнювати заяви громадянам похилого віку. Контроль за додержанням термінів здійснюється за допомогою програми власної розробки для ведення статистики та контролю за обігом документів.

Для підвищення якості роботи встановлена система електронного керування чергою, що дозволяє систематизувати черговість звернень та оптимізувати час очікування заявників. Запроваджено також попередній запис на прийом до адміністраторів. Його можна здійснювати особисто або по телефону.

У холі розміщено стенди зі зразками заяв, переліком адміністративних послуг, інформаційними та технологічними картками, з різноманітною інформацією.

Між ПАТ”Державний ощадний банк Україна” та виконавчим комітетом укладено договір на еквайрингове обслуговування. На робочих столах адміністраторів та державних реєстраторів встановлено устаткування для проведення операцій з використанням Електронного платіжного засобу.

У ЦНАПі облаштовано архів, де розміщено понад 24 тисячі справ юридичних та фізичних осіб підприємців та з реєстрації нерухомого майна.

На офіційному веб-сайті Ковельської міської ради створено і постійно оновлюється сторінка «Центр надання адміністративних послуг», на якій є необхідна інформація.

Актуальними в роботі ЦНАПу залишаються консультації по телефону 7 -17 -17(функціонує багатоканальний комплекс), за допомогою якого кожен бажаючий може поставити запитання адміністратору чи державному реєстратору і йому надається фахова консультація.

У центрі працює 11 адміністраторів та 5 державних реєстраторів. Велика увага приділяється підвищенню їх професійного рівня. Торік проведено 4 внутрішні навчання. Адміністратори брали участь у семінарах, тренінгах, організованих Асоціацією міст України, у семінарах в рамках реалізації проекту міжнародної технічної допомоги Європейського союзу “ЦНАП як іноваційний інструмент взаємодії влади та громади” та проекту "Місцеве самоврядування і верховенство права в Україні" (Шведське агентство регіонального розвитку (SIDA), відвідали центри надання адміністративних послуг в Рівному та Івано-Франківську.

Впродовж 2017 року прийнято 27545 заяв від громадян та суб’єктів господарювання, з яких опрацьовано:
відділом земельних ресурсів виконавчого комітету - 1102 справи по 22 послугах;
відділом містобудування та архітектури виконавчого комітету – 1995 справ по 16 послугах;
міськрайонним управлінням у Ковельському районі та м.Ковелі Головного управління Держгеокадастру у Волинської області - 715 справ по 14 послугах;
відділом економічного розвитку та торгівлі виконавчого комітету - 25 справ по 1 послузі;
Ковельським районним відділом управління Державної міграційної служби України у Волинській області - 1669 справ по 1 послузі;
відділом обліку, розподілу та приватизації житла виконавчого комітету - 10642 справи по 5 послугах;
управлінням соціального захисту населення виконавчого комітету - 6195 справ по 13 послугах;
Ковельським міськрайонним відділом управління Державної служби України з надзвичайних ситуацій — 7 справ по 1 послузі;
управлінням ветеринарної медицини - 1 справа по 2 послугах.
У розрізі послуги ”реєстраційя нерухомого майна “ опрацьована 965 справ;
У розрізі послуги “ реєстрація фізичних і юридичних осіб “ опрацьовано 2955 справ.
У розрізі послуги ” реєстрація громадських об”єднань” опрацьовано 22 справи.
У розрізі послуги “надання відомостей з Державного земельного кадастру” опрацьовано 818 справ.

Працівниками ЦНАПу надано понад 24000 консультацій, видано 25381 результатів наданих послуг та складено 432 протоколи про адміністративні правопорушення.

Загальна кількість відвідувачів центру у 2017 році 66 926 ( 300 -350 відвідувачів у день).
 

Читайте також:

19 січня 2018
Ковель VS Covid
Станом на 04.02.2022 
Захворіли за добу: 149
Одужали за добу: 81
Кількість хворих  в стац. МТМО: 45
Фотогалерея
Служба зайнятості
Посилання на сайти