Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України функціонує

Веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України функціонує

Пенсійний фонд України прагне створити комфортні та якісні умови обслуговування громадян та максимально спростити процедуру отримання послуг. Обслуговування осіб в органах Пенсійного фонду здійснюється: стаціонарно – в приміщеннях управління, на виїзних прийомах, а також дистанційно, в тому числі шляхом надання електронних послуг, для чого запрошуємо використати можливості веб-порталу електронних послуг Пенсійного фонду України за адресою: http://portal.pfu.gov.ua.
Напрям функціонування веб-порталу рiзноплановий. Для того, щоб скористатися можливостями Веб–порталу, достатньо лише одного разу завітати до управління для реєстрації.
Надання послуг в електронній формі здійснюється з використанням технологій віддаленого доступу (веб-технологій) та автоматизованої передачі і обробки інформації і включає:
- реєстрацію користувачів електронних послуг на веб-порталі;
- доступ до розміщеної на веб-порталі інформації;
- доступ для користувача електронної послуги до інформації про стан відомостей про застраховану особу, пенсійних виплат, стан відомостей реєстру застрахованих осіб Державного реєстру, стан взаєморозрахунків за зобов'язаннями платника (за умови підтвердження ідентифікації особи, що одержує доступ, шляхом реєстрації особи в базі даних веб-порталу);
- замовлення та отримання в електронному вигляді довідок та/або  витягу з реєстру застрахованих осіб Державного реєстру з використанням перевірочних кодів (цифровий та QR) (для користувачів, які зареєстровані на веб-порталі та ідентифіковані за допомогою електронного цифрового підпису);
- подання в електронному вигляді анкети застрахованої особи для зміни некоректних відомостей в її персональній обліковій картці (прізвище, ім’я та по батькові на поточний момент; податковий номер; дата народження, місце народження; стать; громадянство; серія та номер паспорту; номер телефону (за бажанням); адреса місця проживання);
- взаємодію користувача електронної послуги з органами Пенсійного фонду з питань:
- заповнення бланків заяви, скарги, пропозиції, запиту в електронній формі;
- стану розгляду заяв, скарг, пропозицій, запитів, поданих в електронній формі;
- подання запитів для підготовки в паперовій формі довідок, інших документів, які заявник одержує під час особистого звернення до органів Пенсійного фонду;
- попереднього запису на прийом в органі Пенсійного фонду;
- одержання іншої необхідної довідкової інформації (місцезнаходження, телефони органів Пенсійного фонду, новини тощо).
Кожний зареєстрований користувач може звернутися із заявою, задати запитання чи надати пропозиції і  в установлений законодавством термiн і у зручний спосіб отримати вiдповiдь. Тобто, створення веб-порталу – це ще один крок до того, щоб спростити спiлкування громадян iз Фондом, максимально наблизити нашi послуги до людей.



Г. Христіна, начальник відділу обслуговування громадян  Ковельського об’єднання управління Пенсійного фонду України

Читайте також:

13 квітня 2018
Фотогалерея
Анонс
Програма про наше місто
Посилання на сайти