Ковельчани найчастіше звертаються до влади з питань соціальної та комунальної сфер

Ковельчани найчастіше звертаються до влади з питань соціальної та комунальної сфер

Протягом першого кварталу від мешканців міста Ковеля до міського голови та його заступників надійшло 712 звернень, що на 78 або 11% більше, ніж за аналогічний період 2017 року (634).
 
З них: 651 - письмові, що на   (+79 або 12 %) більше, ніж у 2017 році (572). Протягом звітного періоду  керівництвом виконавчого комітету проведено 61 особистий прийом громадян, що практично дорівнює показнику 2017 року (62). Разом з тим утричі (+207 або +67,4% ) збільшилась кількість людей, які побували на особистому прийомі у міського голови та його заступників. Прийнято 307 громадян (у першому кварталі 2017 року на особистих прийомах  побувало 100 громадян).

Ковельчани порушили 715 питань різноманітної тематики.

Офіційно звернулось 2194 громадян, що на  3,1 % менше, ніж у першому кварталі 2017 року (2265).

Разом з тим, протягом звітного періоду збільшилась (+13 або +12 відсотка) кількість  звернень громадян, які надійшли  з вищестоящих органів влади.

Зокрема, із Волинської обласної державної адміністрації надійшло 9 звернень (2017 - 5), із Кабінету Міністрів України (Урядова гаряча лінія) – 97 (2017- 91), що складає 15,3 відсотка від загальної кількості звернень. Більшість з них стосувались комунального господарства та незначна частина звернень - соціального захисту.

Згідно проведеного моніторингу зафіксовано незначне збільшення надходження колективних звернень  до виконавчого комітету (59 проти 44 у 2017 році). Зокрема, у них  піднімали питання:  ремонту доріг, водовідведення, благоустрою прибудинкових територій, облаштування зупинок для пасажирів громадського транспорту, влаштування вуличного освітлення, відкриття додаткових автобусних  маршрутів,тощо.

На незначну кількість (в порівнянні з 1 кварталом 2017 року) зменшилось надходження    повторних звернень громадян (-3) (23 у 2017 році).

Протягом першого кварталу 2018 року відповідно до Закону України “Про доступ до публічної інформації” на розгляд до виконавчого комітету міської ради надійшло 13 інформаційних запитів.

Відповідно до моніторингу надходження звернень за  тематикою питань, протягом звітного періоду найбільше звернень надійшло з питань соціального захисту (293). Це, у порівнянні з минулим роком, на 34% більше та становить 40,9 відсотків від усіх прийнятих до розгляду.

 Громадян турбували питання надання матеріальної допомоги на лікування - 273, безкоштовної медичної допомоги - 11, правильності обчислення  та надання субсидії - 16, отримання соціальних виплат та допомог - 4.

Значна частина звернень, а це 57 відсотків від загальної чисельності, у звітному періоді надійшла від громадян, що потребують соціального захисту та підтримки (люди з інвалідністю, учасники війни та бойових дій, учасники АТО та члени їх сімей, пенсіонери, багатодітні сім’ї, одинокі матері, матері-героїні та ін.) Всього надійшло 403 звернення  від вищевказаних категорій громадян, що на 191 або 47,4 відсотка більше, ніж за аналогічний період 2017 року.

Зокрема, розглянуто 123 звернення від людей з інвалідністю, 174 - від пенсіонерів, 6 - від учасників війни, 11 – від учасників бойових дій, 3 – від одиноких матерів, 16 звернень – від багатодітних сімей, 34- від учасників АТО, 15- від членів сімей учасників АТО, 6- від вдів учасників бойових дій. Їх звернення найчастіше стосувались питань комунального господарства (безкоштовний ремонт житла, безкоштовне встановлення та повірка приладів обліку холодного та гарячого водопостачання в квартирах, незгода з підвищенням тарифів на житлово-комунальні послуги), соціальної сфери (надання соціальних пільг та матеріальної допомоги), аграрної політики і земельних відносин (надання земельних ділянок у приватну власність та в оренду).

Актуальними для мешканців міста у першому кварталі 2018 року залишались питання, що стосуються комунального господарства (212). Їх кількість, у порівнянні з аналогічним періодом минулого року (175 у 2017р.)  збільшилась на 17,5 відсотків та становить 29,8 % від загальної кількості звернень. Зокрема, це питання щодо утримання, ремонту житла та комунальних мереж - 40, благоустрою територій та ремонту доріг - 38, підвищення тарифів на житлово-комунальні послуги - 27, водозабезпечення-18, забезпечення електроенергією та відновлення електропостачання-17, бездіяльність працівників комунальних служб - 6, інші питання комунального господарства - 53. Саме з цих питань активність громадян у контексті їх звернень  до виконавчого комітету є найвищою. 

Аналізуючи тематику звернень громадян за 1 квартал 2018 року, треба відзначити поступове зниження кількості звернень з питань аграрної політики і земельних відносин (продаж, виділення земельних ділянок, надання під забудову земельних ділянок для учасників АТО та інше). У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (97 проти 44) кількість таких звернень зменшилась на 56 відсотків і становить 6% від усіх прийнятих до розгляду
 
Значно збільшилась  кількість звернень до виконавчого комітету з питань будівництва та архітектури (60), (+33% до аналогічного періоду 2017 року). А саме: надання дозволу на укладання договору про пайову участь у розвитку інфраструктури міста; надання дозволу на внесення змін до детального планування території; заборона будівництва автостоянок на прибудинкових територіях багатоквартирних будинків та ін. Це  8,1 відсотка від загальної кількості. 
 
Залишається сталою чисельність  звернень з питань житлової політики. У порівнянні з аналогічним періодом минулого року (18) кількість таких звернень залишилась майже незмінною (+2).

У першому кварталі надійшло 20 звернень громадян з питань житлової політики, що на 10 відсотків менше в порівнянні з аналогічним періодом 2017 року, та становить 2,8% від усіх прийнятих до розгляду: надання житла - 6, надання дозволу на продовження терміну проживання в житлових приміщеннях та надання дозволу на приватизацію кімнат в гуртожитках,  сприяння у приватизації квартир - 3, інші  - 11.

 Питання покращення житлових умов сім’ям загиблих учасників АТО, учасникам бойових дій, інвалідам війни, багатодітним сім’ям знаходяться на постійному контролі у міського голови. На письмові  звернення та на звернення громадян, на особистих прийомах до керівництва виконавчого комітету, в термін передбачений законодавством, надавались письмові відповіді.

За тематикою  найменше звернень  надійшло з питань транспорту та зв’язку (6) 0,8% від загальної кількості, охорони здоров’я (11) 1,5% від загальної кількості, праці, культури, освіти та ін.

Міський голова та його заступники приділяли значну увагу безпосередньому спілкуванню з мешканцями міста та оперативному вирішенню їх проблем.

З  усіх 712 звернень вирішено позитивно – 307 , відмовлено у задоволенні – 1, надано роз’яснення – 207, надіслано за належністю відповідно до статті 7 Закону України “Про звернення громадян” - 1, питання, що не підлягають розгляду відповідно до статей 8 і 17 Закону України “Про звернення громадян”, - 1, та 195  питань перебувають на додатковому контролі.

Прийом громадян з особистих питань у виконавчому комітеті здійснювався згідно з  графіком, затвердженим розпорядженням міського, який розміщено на офіційному сайті Ковельської міської ради.
 
        




Надія Кончаківська, начальник загального відділу                                   
 

Читайте також:

16 квітня 2018
Фотогалерея
Програма про наше місто
Посилання на сайти