Ковельчани можуть скористатися новими сервісами Пенсійного фонду України

Ковельчани можуть скористатися новими сервісами Пенсійного фонду України

Поліпшення якості обслуговування громадян – одне з ключових завдань органів Пенсійного фонду України, для виконання яких створюються нові сервіси та можливості для відвідувачів. В рамках впровадження технологій електронного  урядування, з метою створення комфортних та якісних умов  обслуговування та максимального спрощення процедури отримання послуг ПФУ розширює межі спілкування, вдосконалює систему обслуговування громадян, в тому числі шляхом надання електронних послуг.
 
Успішно функціонує веб-портал електронних послуг Пенсійного фонду України (http://portal.pfu.gov.ua). Його користувачі можуть отримати, зокрема, інформацію щодо свого пенсійного забезпечення, персональні відомості з системи персоніфікованого обліку, або ж про роботу пенсійної системи в цілому. Можна записатися на прийом, надіслати запит на підготовку паперових документів, подати звернення до будь–якого з управлінь.
 
З травня 2018 року запроваджено СМС-інформування, яке включає в себе набір стандартних повідомлень про призначення, перерахунок, припинення або поновлення виплати пенсій, а також про накопичений страховий стаж та, відповідно, сплату страхових внесків роботодавцем. Сервіс орієнтований як на пенсіонерів, так і на громадян, які не досягли пенсійного віку. Для того, щоб отримувати СМС-повідомлення від ПФУ, необхідно надати згоду або через веб-портал, або шляхом заповнення письмової заяви встановленого зразка.
 
Пенсіонери, які отримують виплати через Державний ощадний банк України тепер мають можливість отримувати електронне пенсійне посвідчення – сучасний технологічний багатофункціональний інструмент. За його допомогою можна одержувати пенсію, оплачувати комунальні послуги через Інтернет, розраховуватися за покупки в магазині та мати доступ до інших онлайн-послуг. Безумовно, пенсійне посвідчення нового зразка надає право його власникові користуватися всіма пільгами, які належать йому як пенсіонеру. Крім того – це надійний ключ для повноцінного користування всіма державними електронними сервісами, адже електронне пенсійне посвідчення містить електронно-цифровий підпис, за допомогою якого людина фактично дистанційно підтверджує особу і може подавати заяви та запити до органів Пенсійного фонду України, не відвідуючи його, а виключно через мережу Інтернет. 
У практику роботи Ковельського об’єднаного управління Пенсійного фонду України запроваджено послугу – надання консультацій в режимі on–line за допомогою Skypе–зв’язку. Скориставшись такою послугою кожен може отримати відповіді фахівців на питання щодо призначення пенсії, її перерахунку, переліку документів для призначення пенсії, роз’яснення чинного пенсійного законодавства тощо. On–line консультації управління надає щоденно в робочі дні  (логін: pfuкоvrj).
 
Постійно працює в управлінні і телефон гарячої лінії 51445, за яким можна завжди отримати компетентні відповіді фахівців управління. 
 
Всі послуги є безкоштовними і доступні кожному. Запрошуємо всіх бажаючих долучатися до нових сервісів та оцінити їх переваги.
 
Галина Христіна, начальник Ковельського відділу  обслуговування громадян Ковельського об’єднаного управління Пенсійного фонду України

Читайте також:

07 листопада 2018
Фотогалерея
Програма про наше місто
Посилання на сайти