У Центрі надання адміністративних послуг Ковеля торік було зареєстровано майже 34 тисячі заяв

У Центрі надання адміністративних послуг Ковеля торік було зареєстровано майже 34 тисячі заяв

Широкий спектр питань ковельчани можуть вирішити, звернувшись до центру надання адміністративних послуг.
Для підвищення якості надання адміністративних послуг в Центрі встановлена система електронного керування чергою, що дозволяє систематизувати черговість звернень та оптимізувати час очікування заявників.


Реєстрація суб’єктів звернень здійснюється в електронному Реєстрі статистики та контролю адміністративних послуг, запроваджено SMS- інформування заявників про готовність результату.

Побудовано канал конфіденційного зв’язку, придбано дві робочі станції для оформлення та видачі паспортів громадянина України для виїзду за кордон та у формі ID-картки.

Робочі місця адміністраторів Центру підключено до таких державних реєстрів та відомчих баз даних: Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань, Державний реєстр прав на нерухоме майно, Єдиний державний демографічний реєстр, Державний земельний кадастр, Реєстр територіальної громади, Реєстр статистики та контролю адміністративних послуг.

У Центрі надаються супутні послуги: платіжний термінал, еквайрингове обслуговування для оплати адміністративного збору через платіжні термінали, вільний WI-FI.

Для мешканців міста існує можливість залишити показники електролічильника в спеціальній скриньці. Облаштовано дитячий куточок для відвідувачів з дітьми.

У Центрі працює 15 адміністраторів та 4 державні реєстратори, які здійснюють прийом документів зі 195 адміністративних послуг, з яких 119 надаються відділами виконавчого комітету, 61 - представниками територіальних органів виконавчої влади та 15 - комунальними підприємствами та установами міста.

У 2019 році було зареєстровано 33 965 заяв від громадян та суб’єктів господарювання (в середньому 2830 у місяць). Складено 118 адміністративних протоколів. Перераховано до місцевого бюджету адміністративного збору мільйон 211 тисяч гривень.

Реєстраторами Центру протягом цього періоду зареєстровано 46 юридичних осіб та 463 фізичних осіб-підприємців, припинено діяльність 10 юридичних осіб та 648 фізичних осіб-підприємців.

У третьому кварталі з метою спрощення та оптимізації послуг розпочато надання пріоритетних послуг з реєстрації бізенесу в електронній формі – онлайн реєстрація. Опрацьовано 141 електронну заяву.

У Центрі прийнято 3233 пакети документів з надання паспортних послуг. 820 – з оформлення паспорта громадянина України у формі ID-картки та 2412– з оформлення паспорта громадянина України для виїзду за кордон.

За звітний період загалом видано 2491 паспорт громадянина України для виїзду за кордон та 765 паспортів громадянина України у формі ID-картки.

23-го грудня між виконавчим комітетом Ковельської міської ради та Ковельською райдержадміністрацією підписано меморандум про співпрацю у сфері надання адміністративних послуг (створення спільного / міськрайонного Центру надання адміністративних послуг).

У зв’язку з цим Ковельська міська рада ухвалила рішення від 26.12.2019 № 61/63 «Про внесення змін до рішення міської ради від 24.12.2015р. №3/55 «Про затвердження структури виконавчих органів міської ради, загальної чисельності апарату управління міської ради, її виконавчих органів та штатів» та від 26.12.2019 № 61/64 «Про внесення змін до Положення про центр надання адміністративних послуг виконавчого комітету Ковельської міської ради».


Ольга Чайка, начальник Центру
надання адміністративних послуг

Читайте також:

14 лютого 2020
Фотогалерея
Оголошення
Програма про наше місто
Служба зайнятості
Посилання на сайти