Заступники міського голови

Яковлев Тарас Володимирович

Перший заступник міського голови

Народився 15 грудня 1981 року в м. Луцьк, Волинської області.

Освіта вища. У 2005 році закінчив Луцький державний технічний університет за спеціальністю «Автомобілі та автомобільне господарство»; у 2007 році - Луцький державний технічний університет за спеціальністю «Облік і аудит»; у 2013 році - Львівський регіональний інститут державного управління Національної академії державного управління при Президентові України за спеціальністю «Державне управління».

Трудова діяльність:

1999–2007 – контролер газового господарства, оператор ЕОМ, майстер ремонтного цеху у Луцькій газонаповнюючій станції ВАТ «Волиньгаз»;

2007–2013 – завідувач сектору, начальник відділу з енергозбереження, заступник директора департаменту економіки, начальник відділу майна міської комунальної власності, начальник відділу управління майном міської комунальної власності Луцької міської ради;

2013 — заступник міського голови з економічних питань;

2015 — перший заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів міської ради;

2017 — радник голови Волинської обласної державної адміністрації;

2017-2018 — помічник керівника ТОВ «МОЛПРОМІНВЕСТОР»;

2018–2020 – голова Луцької районної державної адміністрації;

З грудня 2020 — перший заступник міського голови виконавчого комітету Ковельської міської ради.

Сімейний стан: одружений, має доньку та сина.

Виконує обов’язки міського голови (в межах повноважень виконавчих органів міської ради) у разі його відсутності.

Організовує роботу виконавчих органів ради у сфері містобудування, регулювання земельних відносин, стратегічного планування, інвестиційної політики, зовнішньоекономічної діяльності, розробки та організації програм розвитку території, житлово-комунального господарства, вирішує питання капітального будівництва об'єктів житла та соціально-культурної сфери, що фінансуються за рахунок державних капітальних вкладень та міського бюджету.

Забезпечує формування та виконання місцевого бюджету.

Координує діяльність підприємств, установ, закладів, організацій щодо енергозбереження, регуляторної політики, зайнятості населення, розміщення та розвитку продуктивних сил, забезпечує реалізацію державної політики в галузі економіки.

Організовує підготовку і подає на розгляд міської ради, виконавчого комітету, міського голови проекти рішень і розпоряджень з програм економічного та соціального розвитку громади, інших питань, віднесених до його компетенції, забезпечує їх реалізацію та інформує про виконання.

Забезпечує складання необхідних для управління балансів трудових ресурсів.

Організовує підготовку пропозицій щодо розміщення, спеціалізації та функціонування на території громади підприємств і організацій незалежно від форми їх власності, залучення їх на договірних засадах до участі в забезпеченні життєдіяльності громади. Забезпечує погодження і подання цих пропозицій для затвердження на сесіях міської ради, засіданнях виконавчого комітету, здійснення контролю за їх виконанням.

Сприяє розвитку підприємництва на території громади, виконанню програми ринкових перетворень. Забезпечує організацію діяльності місцевих ринків, ярмарків, сприяє розвитку всіх форм торгівлі, громадського харчування і побутового обслуговування, встановлення зручного для населення режиму їх роботи, здійснення контролю за дотриманням законодавства щодо захисту прав споживачів.
Вносить пропозиції з питань підвищення ефективності роботи промислових підприємств, стабілізації та розширення обсягів виробництва ними продукції і товарів народного споживання, розвитку транспорту.

Організовує контроль за розробкою і виконанням генеральних планів

забудови території громади, виконанням замовлень по введенню в дію об’єктів житла, промислового, побутового та соціально-культурного призначення, житлово-комунального господарства. Забезпечує організацію капітального і поточного ремонту комунального житлового фонду, заходів по благоустрою території громади.

Забезпечує виконання заходів щодо зупинення будівництва, що ведеться на території громади з порушеннями вимог законодавства, а також об’єктів, що завдають шкоди навколишньому середовищу.

Організовує роботу шляхових, очисних, інших комунальних підприємств і організацій, контролює здійснення ними ремонту і утримання вуличного покриття, тротуарів, прибирання території громади.

Координує питання виділення земельних ділянок під житлове будівництво, городництво та інші потреби. Погоджує проекти відводу земельних ділянок.

Забезпечує організацію контролю за додержанням законодавства з питань використання і охорони земельних ресурсів.

Організовує підготовку проектів договорів, угод, програм та інших документів про співпрацю з органами влади та суб’єктами господарювання інших регіонів України та інших держав з питань, що входять до кола його функціональних обов’язків.

Веде особистий прийом громадян.

Виконує розпорядження та доручення міського голови.

Очолює і організовує роботу створених виконавчим комітетом комісій з питань, віднесених до його компетенції.

Здійснює керівництво діяльністю виконавчих органів міської ради:
• відділу економічного розвитку та торгівлі;
• управління капітального будівництва;
• відділу містобудування та архітектури;
• відділу житлово-комунального господарства;
• відділу земельних ресурсів.

Співпрацює з:
- фінансовим управлінням;
- відділом бухгалтерського обліку і звітності;
• юридичним відділом;
- відділом з питань діяльності правоохоронних органів, оборонно-
мобілізаційної та кадрової роботи.
Координує діяльність:
• ремонтного житлово-комунального підприємства №1;
• ремонтного житлово-комунального підприємства №2;
• Ковельського комунального підприємства “Добробут”;
• Ковельського управління водопровідно-каналізаційного господарства “Ковельводоканал”;
• підприємства теплових мереж “Ковельтепло”.

Сприяє діяльності та забезпечує взаємодію з підприємствами, установами та закладами, громадськими організаціями та органами виконавчої влади відповідного спрямування.

Вирішує за дорученням міського голови, міської ради та її виконавчого комітету інші питання, пов’язані з діяльністю ради та її виконавчих органів.

Прийом громадян: щосереди з 9.00 до 12.00 год. 

Телефон (03352) 6-17-00, 6-17-03
Факс (03352) 6-17-02


Маленицька Наталія Дмитрівна

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів

Народилася 16 червня 1971 в смт. Великий Камінь Приморського краю, Російська Федерація.

Освіта вища. У 1994 році закінчила Волинський державний університет за спеціальністю «Вчитель російської мови і літератури»; у 1997 році - Волинський державний університет за спеціальністю «Вчитель української мови і літератури»; у 2006 році - Міжрегіональну академію управління персоналом за спеціальністю «Юрист» (комерційне і трудове право).

Трудова діяльність:

Вересень 1994 — грудень 1998 – вихователь групи продовженого дня в середній школі №9 м. Луцька;

Грудень 1998 — червень 2004 – завідувач кадрами – діловод, начальник відділу кадрів в АТ «Троянда- Експрес»;

Червень 2004 – липень 2012 – помічник директора в ТзОВ «Континіум»;

Квітень 2013 — грудень 2019 – апарат Верховної Ради України, помічник – консультант народного депутата Степана Івахіва;

З грудня 2020 — заступник міського голови виконавчого комітету Ковельської міської ради.

Сімейний стан: заміжня, має сина.

Забезпечує вирішення питань щодо реалізації самоврядних і делегованих повноважень в галузях освіти, культури, фізкультури і спорту, медицини, соціального захисту, у напрямках роботи з сім’ями і молоддю,

Забезпечує взаємодію з громадськими формуваннями, партіями і рухами, організацію виконання законів України, актів Президента України, постанов Верховної ради України, Кабінету Міністрів України, рішень обласної та міської рад з цих питань.

Координує діяльність закладів вищезазначених галузей, які знаходяться на території громади.

Забезпечує формування та виконання місцевого бюджету.

Організовує підготовку та подає на розгляд міської ради, виконавчого комітету, міського голови проекти відповідних рішень, розпоряджень та програм, з проблем вищевказаних галузей, вживає заходи щодо їх реалізації та інформує про виконання.

Організовує разом з відповідними виконавчими органами ради прогнози розвитку мережі комунальних закладів освіти, культури, охорони здоров’я, фізкультури і спорту згідно нормативів забезпечення цими закладами населення.

Готує пропозиції підприємствам, установам і організаціям, незалежно від форм власності, для визначення квоти робочих місць по працевлаштуванню випускників шкіл і професійних училищ, молоді, інших категорій громадян, яким необхідний соціальний захист.

Сприяє забезпеченню додержання на території громади законодавства щодо свободи совісті і релігійних об’єднань.

Організовує підготовку проектів договорів, угод, програм та інших документів про співпрацю з органами влади та суб’єктами господарювання зарубіжних країн з питань, що входять до кола обов’язків.

Організовує налагодження взаємозв’язків з містами і громадськими формуваннями зарубіжжя. Готує з цих питань пропозиції щодо програм співробітництва, обміну делегаціями, забезпечує їх виконання.

Організовує виконання і контроль за додержанням законодавства з національно-культурних питань і мовних прав громадян, забезпеченням всебічного розвитку і функціонування української мови, як державної в усіх сферах суспільного життя, створення умов для культурного розвитку інших національностей.

Організовує відзначення на території громади державних та релігійних свят, знаменних і пам’ятних дат, заходи по співпраці при вирішенні суспільно-політичних питань життя громади з політичними партіями, рухами, релігійними та іншими громадськими організаціями.

Організовує підготовку проектів договорів, угод, програм та інших документів про співпрацю з органами влади та суб’єктами господарювання інших регіонів України та інших держав з питань, що входять до кола його функціональних обов’язків.

Очолює і організовує роботу створених виконавчим комітетом комісій з питань, віднесених до його компетенції.

Сприяє розвитку гендерної політики в громаді.

Веде особистий прийом громадян.

Виконує розпорядження та доручення міського голови.

Здійснює керівництво діяльністю виконавчих органів міської ради:
• управління освіти;
• управління соціального захисту населення;
• управління культури, молоді та спорту;
• відділу охорони здоров’я;
• служби у справах дітей;
• відділу внутрішньої політики, організаційної роботи та зв’язків з громадськістю.

Співпрацює з:
- юридичним відділом;
- фінансовим управлінням;
- відділом бухгалтерського обліку та звітності;
- відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонно- мобілізаційної та кадрової роботи (по питаннях роботи з кадрами).

Координує діяльність:
-міських і сільських загальноосвітніх та дошкільних навчальних закладів освіти;
-комунальних закладів культури та спорту;
-Ковельського міського центру фізичного здоров'я населення “Спорт для всіх”;
-територіального центру соціального обслуговування (надання соціальних послуг) м. Ковеля;
-центру комплексної реабілітації дітей з інвалідністю м. Ковеля.

Сприяє діяльності та забезпечує взаємодію з підприємствами, установами та закладами, громадськими організаціями та органами виконавчої влади відповідного спрямування.

Вирішує за дорученням міського голови, міської ради та її виконавчого комітету інші питання, пов’язані з діяльністю ради та її виконавчих органів.

Прийом громадян: щочетверга з 9.00 до 12.00 год. 

Телефон (03352) 6-17-04


Жигаревич Віктор Володимирович

Заступник міського голови з питань діяльності виконавчих органів

Народився 15 січня 1976 року в с. Мировичі, Турійського району, Волинської області.

Освіта вища. У 1999 році закінчив Луцький державний технічний університет за спеціальністю “Машини та обладнання сільськогосподарського виробництва”; у 2008 році закінчив Українську державну академію залізничного транспорту за спеціальністю “Рухомий склад та спеціальна техніка залізничного транспорту” (м. Харків).

Трудова діяльність:

З 1998 — працював у пасажирському вагонному депо Ковель на посадах: слюсар, бригадир, майстер, начальник пункту технічного обслуговування пасажирських вагонів, заступник начальника депо.

З грудня 2020 — заступник міського голови виконавчого комітету Ковельської міської ради.

Сімейний стан: одружений, має двох синів.

Організовує роботу виконавчих органів ради у сфері управління майном комунальної власності, цивільного захисту, екології та охорони довкілля, обліку, розподілу та приватизації житла.

Організовує підготовку і подає на розгляд міської ради, виконавчого комітету, міського голови проекти рішень, розпоряджень, програм з цих питань, забезпечує їх реалізацію та інформує у встановленому порядку про їх виконання.

Забезпечує формування та виконання місцевого бюджету.

Вносить пропозиції щодо створення, реорганізації, ліквідації, перепрофілювання підприємств, установ та організацій комунальної власності, що мають важливе значення для забезпечення потреб населення громади.

Вносить пропозиції щодо: відчуження відповідно до законодавства комунального майна; затвердження переліку об’єктів комунальної власності, які не підлягають приватизації; надання згоди на передачу об’єктів з державної в комунальну власність та прийняття рішень про передачу об’єктів з комунальної в державну власність, а також придбання об’єктів державної власності.

Забезпечує виконання заходів щодо зупинення будівництва, що ведеться на території громади з порушеннями вимог законодавства, а також об’єктів, що завдають шкоди навколишньому середовищу.

Організовує вирішення питань збирання, переробки, утилізації і екологічно безпечного захоронення промислових та побутових відходів.

Забезпечує інформування населення громади, органів державної виконавчої влади про екологічно небезпечні аварії та надзвичайні ситуації.

Забезпечує реалізацію державної політики з питань охорони природи і раціонального використання природних ресурсів на території громади, організацію контролю за додержанням природоохоронного законодавства, правил санітарної охорони, норм екологічної безпеки, використання і охорони надр, вод, атмосфери, рослинного і тваринного світу.

Забезпечує розробку і виконання місцевих програм з даних питань, підготовку пропозицій про нормативи плати і розміри платежів за забруднення зон санітарної охорони джерел водопостачання, контролює використання позабюджетних цільових фондів охорони навколишнього середовища.

Погоджує поточні і перспективні плани роботи підприємств з питань охорони навколишнього середовища і використання природних ресурсів.

Забезпечує в межах повноважень обмеження або зупинення діяльності підприємств, установ і організацій, незалежно від форм власності, у разі порушення ними законодавства про охорону навколишнього середовища та санітарних правил.

Організовує підготовку проектів договорів, угод, програм та інших документів про співпрацю з органами влади та суб’єктами господарювання інших регіонів України та інших держав з питань, що входять до кола його функціональних обов’язків.

Сприяє підготовці молоді до служби в Збройних силах України, і проведенню призову громадян на строкову та альтернативну службу.

Організовує роботу щодо шефства над військовими частинами та підрозділами, розташованими на території громади.

Координує роботу з кадрами у виконавчих органах міської ради, в тому числі навчання, підвищення кваліфікації, створення резерву кадрів та з інших питань.

Подає на затвердження міському голові посадові інструкції працівників виконавчих органів міської ради, забезпечує дотримання працівниками апарату управління та виконавчих органів правил внутрішнього трудового розпорядку. Подає пропозиції міському голові про призначення, переміщення, звільнення працівників, про зміни в штатних розписах.

Веде особистий прийом громадян.

Виконує розпорядження та доручення міського голови.

Очолює і організовує роботу створених виконавчим комітетом комісій з питань, віднесених до його компетенції.

Здійснює керівництво діяльністю виконавчих органів міської ради:
• відділу по управлінню майном комунальної власності;
• відділу обліку, розподілу та приватизації житла;
- відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонно-
мобілізаційної та кадрової роботи;
• відділу з питань цивільного захисту та екологічної безпеки;
• відділу муніципальної варти.

Співпрацює з:
• юридичним відділом;
• відділом бухгалтерського обліку і звітності;
• фінансовим управлінням;
• відділом земельних ресурсів;
• відділом містобудування та архітектури.

Координує діяльність:
- комунальне підприємство “Ковельські парки”.

Сприяє діяльності та забезпечує взаємодію з підприємствами, установами та закладами, громадськими організаціями та органами виконавчої влади відповідного спрямування.

Вирішує за дорученням міського голови, міської ради та її виконавчого комітету інші питання, пов'язані з діяльністю ради та її виконавчих органів.

Прийом громадян: щовівторка з 9.00 до 12.00 год. 

Телефон (03352) 6-17-15


Чуліпа Іван Ростиславович

Керуючий справами

Народився 26 листопада 1990 року в м. Рівне, Рівненської області.

Освіта вища. У 2013 році закінчив Національний університет водного господарства та природокористування (м. Рівне), за спеціальністю “Промислове та цивільне будівництво”.

Трудова діяльність:

З січня 2013 по червень 2016 — спеціаліст ІІ к. відділу містобудування та архітектури Ковельської райдержадміністрації;

З червня по серпень 2016 — начальник відділу містобудування та архітектури Ковельської райдержадміністрації, головний архітектор району;

З серпня 2016 по грудень 2017 — завідувач сектору містобудування та архітектури Ковельської райдержадміністрації, головний архітектор району;

З грудня 2017 по травень 2020 — начальник Управління Державної архітектурно-будівельної інспекції у Волинській області;

З грудня 2020 — керуючий справами виконавчого комітету Ковельської міської ради.

Сімейний стан: одружений, має сина.

Організовує оперативно-технічний контроль за виконанням нормативних і розпорядчих документів Президента України, Верховної Ради України, Кабінету Міністрів України, рішень обласної та міської ради, виконавчого комітету, розпоряджень міського голови.


Організовує контроль за дотриманням працівниками виконкому Правил внутрішнього трудового розпорядку.

Забезпечує контроль за розглядом звернень громадян, петицій та доступу до публічної інформації. Організовує перевірки стану цієї роботи у виконавчих органах міської ради.

Здійснює контроль за дотриманням у виконавчих органах міської ради Регламенту виконавчого комітету та виконавчих органів Ковельської міської ради, інструкції з діловодства та провадження документообігу.

Підписує додатки до рішень виконавчого комітету та розпоряджень міського голови. Погоджує проекти розпоряджень міського голови та рішень виконкому. Скріплює гербовою печаткою виконавчого комітету Ковельської міської ради документи за підписом міського голови, та інших, визначених

Регламентом посадових осіб. Засвідчує копії документів у випадках визначених інструкцією з діловодства.

Повертає виконавцям проекти рішень, розпоряджень та інших документів, що підготовлені з порушенням встановленого порядку їх підготовки і внесення на розгляд.

Забезпечує підготовку і організаційно-технічне обслуговування засідань виконавчого комітету.

Організовує підготовку проектів планів роботи виконавчого комітету, разом із заступниками міського голови опрацьовує їх та вносить на розгляд виконавчому комітету.

Здійснює контроль за організацією охорони, програмно-комп'ютерного та матеріально-технічного забезпечення, транспортного обслуговування керівництва міської ради, виконавчого комітету та його структурних підрозділів.

Підписує бухгалтерські довідки про заробітну плату працівників, документи з питань розрахунків за енергоносії, комунальні послуги та щодо відряджень посадових осіб апарату міської ради та структурних підрозділів виконавчого комітету.

Організовує підготовку на розгляд виконкому та міської ради документів та програм, віднесених до його компетенції, здійснює контроль за їх реалізацією та інформує міського голову про виконання.

Координує роботу у сфері надання адміністративних послуг та сприяє здійсненню, відповідно до законодавства, державного архітектурно-будівельного контролю, виконання дозвільних та реєстраційних функцій у сфері містобудування.

Вносить на розгляд міського голови, за попереднім погодженням із заступниками голови, проекти положень про структурні підрозділи міської ради та її виконавчі органи, посадові інструкції працівників міської ради та її виконавчих органів ради.

Виконує розпорядження та доручення міського голови.

Веде особистий прийом громадян.

Очолює і організовує роботу створених виконавчим комітетом комісій з питань, віднесених до його компетенції.

Здійснює керівництво діяльністю виконавчих органів міської ради:
- загального відділу;
- архівного відділу;
- трудового архіву;
- відділу матеріально-технічного забезпечення та охорони;
- відділу ведення Державного реєстру виборців;
- управління «Центр надання адміністративних послуг»;
- відділу державного архітектурно-будівельного контролю;
- відділу програмно-комп’ютерного забезпечення.

Співпрацює з:
- юридичним відділом;
- фінансовим управлінням;
- відділом бухгалтерського обліку та звітності (по питаннях господарської
діяльності, надання довідок з питань розрахунків та заробітної плати);
- відділу з питань діяльності правоохоронних органів, оборонно- мобілізаційної та кадрової роботи (по питаннях роботи з кадрами);
- відділом містобудування та архітектури.
Забезпечує взаємодію з підприємствами, установами та організаціями міста, органами виконавчої влади та громадськими організаціями.

Вирішує за дорученням міського голови, міської ради та її виконавчого комітету інші питання, пов'язані з діяльністю ради та її виконавчих органів.

Прийом громадян: щопʼятниці з 9.00 до 12.00 год. 

Телефон (03352) 6-17-09
Ковель VS Covid
Станом на 24.09.2021 
Захворіли за добу: 32
Одужали за добу: 10
Кількість хворих  в стац. МТМО:  71
Фотогалерея
Служба зайнятості
Посилання на сайти